כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

שמרית גריילסאמר – נקווה

שיר חדש של המוזיקאית והיוצרת שמרית גריילסאמר מבקש לעטוף אופטימיות תמימה, צפו בקליפ

שירה החדש של המוזיקאית שמרית גריילסאמר עוסק בתקווה ובאופטימיות, כשמו "נקווה" הוא מצליח להביט קדימה. השיר שנכתב, הולחן ומבוצע בידי שמרית כאשר אבי גרייניק מלווה את תהליך הכתיבה של שמרית, הופק מוזיקלית בידי בן זוגה מיכאל גריילסאמר ושי סעדה.

כך שמרית על השיר החדש – "כל חיי אני מחכה לרגע הזה, לשיר הזה. שיר שיגיד באופן מדוייק את מה שאני מרגישה. כתבתי אותו בהפסקה שלי בבית הספר ״הטנה״ לחינוך מיוחד בו התחלתי ללמד מוזיקה השנה. נכנסנו פתאום לסגר, ואני התעקשתי לשיר את ״נקווה״ למיכאל ולילדים. בדרך כלל בבית יש לי אלף ואחד דברים לעשות. אבל הפעם פשוט לא יכולתי להשאיר את השיר מחוץ לבית. הילדים רקדו איתי ומיכאל החליט בלי להגיד לי שהוא יפתיע אותי ויפיק את השיר כמתנה ליומולדת. בזמן הסגר ובין שיחות הזום עבדתי על השיר עם אבי גרייניק, המרצה שלי בסדנת הכתיבה. הסגר נגמר ומיכאל לקח אותי לאולפן של שי סעדיה, איתו הוא הפיק את השיר, ויום אחרי יום הנגנים הגיעו לאולפן להקליט. לא האמנתי שזה קורה. רגע בשקט בשקט, מיכאל שלח את השיר לבמאי הדוקומנטרי – שחקן קובי פרג׳. קובי נדלק והסכים לעשות קליפ לשיר, הקליפ הראשון שהוא יביים. הוא מיד אמר שהוא מדמיין חקלאות, אדמה, חופש. משתתפים בקליפ סטודנטים וסטודנטיות מכל העולם, במשק האורגני ׳חביביאן׳ במושב הודיה."

אז הינה 'נקווה' הקליפ הרשמי והשיר הרשמי.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא