כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

עומר מושקוביץ – נצטרף לעדר

אלבומה החדש של עומר מושקוביץ מדיף ניחוחות של אינדי עברי משובח, הדרך אליו הייתה מאתגרת, האזנה, צפייה.

מושקוביץ הצעירה, בת למשפחה שכל חלקיה עוסקים בתחום התרבות, עוד רגע סוגרת 30 עשורים ומשיקה אלבום אישי עצמאי שני במספר – "נצטרף לעדר" כשם שיר הנושא העוסק במחאה והתרסה כנגד תופעת העדר המחפש את הנוחות ומתרחק מהמאבק על האמת. נרטיב זה הנו דוגמא לקו המוליך לאורך האלבום למרות שיש גם שיר על אהבה ורומנטיקה. הטקסטים בשיריה של עומר הם תובנות ונקודות מבט על החיים ומהלכם, סיפורים המגרים את המאזין לנסות ולתאר את הלך המחשבה או במינימום לנסות ולהתבונן מאותה נקודת ראות אישית של עומר ובכך טמון הרעיון שמוזיקה ובמיוחד שירה אמורות לחבר בין אנשים. את המחשבות המתומללות עוטפת עומר במלודיות שמועשרות בהפקה מוזיקלית מהודקת והמוצר הסופי הנו חבילה מוזיקלית איכותית ששווה להניח עליה את היד או במינימום להאזין עוד פעם כדי להכיל ולקלוט היטב.

 

עומר כותבת ומלחינה את כל שיריה למעט השיר "עצות" אותו הלחינה ביחד עם שלי לוי שגם הפיקה מוזיקלית במשותף עם תמיר גורדין שהקליט את השירים באולפנו. את התקציב להפקת ויצירת האלבום גייסה עומר באמצעות קמפיין גיוס הון מההמון בפלטפורמת הדסטארט אשר לווה גם בסדרת קליפים מצויינת, לא פחות מהאלבום עצמו, המתארת את המסע מרגע קביעת הבוקינג ועד …. (קבלו תובנה 1# – "..אהבתי, אבל בתכלס זה המציאות, שאנחנו עדר, יש רועה אחד…") (קבלו עוד תובנה 2# – "שלום מאזינות ומאזינים ברוכים הבאים לעוד תכנית מהאמבטיה של לאון…") שהקורונה הזיזה את תאריך המופע ממאי לספטמבר…

 

בין לבין הספיקה עומר להופיע בפסטיבל זומזום ששודר ברשת. כך שתוכלו לתהות על קנקנה הפרפורמי עד מופע ההשקה הצפוי שנקבע לתאריך 5 בספטמבר, נקווה שהכל יסתדר עד אז…

 
וכך עומר הבוקר בעקבות שחרורו של האלבום – "זהו זה. אחרי הרבה זמן שהוא קרוב אלי. יש לו עכשיו את ההזדמנות להיות קרוב אליכם. אני רוצה להודות לאנשים הנפלאים שמלווים אותי בדרך הזאת ולכל 384 תומכי ההדסטארט המדהימים. תודה ל Stav Tell הגאון על הלהיט אמן טוב ועל הנגיעות הקסומות שלו בשיר עצות. הקרדיט על האלבום הזה שייך לשני האנשים הכי מיוחדים ומוכשרים. הם הפיקו את האלבום הזה והוא שלהם כמו שהוא שלי. הלוא הם צמד המפיקים הגאונים בתבל: Shelly Levy Tamir Gordin . אני אוהבת אתכם. כמה היה לנו כיף. הלוואי שנצליח ליצור כל החיים יחד. וזהו, מקווה שתהנו ממנו. כל הלב שלי שם מוגש לאכילה. מוזמנים…"

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא