כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

הופעות בינלאומיותסיקור הופעותפסטיבלים ואירועים מיוחדים
כולל וידאו

פסטיבל בלוז בסלון

פסטיבל הבלוז הדיגיטלי, הראשון מסוגו בארץ, חוצה יבשות, התקיים ביום שבת לשמחת שוחרי הבלוז, צפו בהופעות

לראשונה השנה, לאחר מספר שנים במהלכן התקיים פסטיבל הבלוז בתל אביב ולאחרונה אף בשדרות, השנה בשל האיסור לקיים הופעות חיות בפני קהל, לפחות שלא מעבר לעשרים איש ובמקום פתוח, אתגר קיומו של הפסטיבלל הוביל את האמנים להופיע בשידור חי ברשתות החברתיות ולהסתמך על רצונם החופשי של הצופים להרגיש חובה מצפונית לשלם סכומים סמליים עבור האמנים המצויים מזה מספר חודשים ללא תעסוקה וללא פרנסה.

אתמול, החל משעות הצהריים ועד שעות הערב המאוחרות, התקיימו בזו אחר זו הופעות של שורת מוזיקאים ישראלים ובהמשך מוזיקאים מארצות הברית.

ליקטנו עבורכם את כל ההופעות אותן שידרו האמנים מבתיהם או מהחצר הסמוכה, חלקם באמצעים ביתיים כשימוש בסמאטרפון תוך הסתמכות על רוחב הפס הביתי ותאורה בסיסית.

המדיה החדשה הובילה לתחושות די מוזרות הן לקהל והן לאמנים המורגלים אמנם למופעים אינטימיים ברובם אך כשהם יכולים להרגיש פיזית ומוחשית את החום בין הקהל לאמן עד לפני חצי שנה.

תודה לימית הגר, רז רוזנפארב וחברת ההפקה Nobody's Fault Productions שעמלו ועמדו מאחורי הרמת הפסטיבל הזה.

צופים המעוניינים לסייע לאמנים שנטלו חלק בפסטיבל מוזמנ ים להעביר תשלום באמצעות ביט לטלפון של ימית הגר המפיקה הראשית אשר מעבירה את כל ההכנסות לאמנים ישירות – 0542195133.

רותם בר אור, מופע והרצאה, כיתת אמן

 

איתמר בק ופקידי הקבלה

 

ירון בן עמי ויובל שפירא

 

אליקמה

 

אביטל תמיר ואופיר ונטורה מההרכב OSOG

 

עוזי "רמירז" פיינרמן

 

נועם דיין ודני דורצ'ין

 

Bill Abel with Will Hunt   מיסיסיפי

 

Lucious Spiller–  לושס ספילר, מיסיסיפי

 

 Big A– ביג איי, מיסיסיפי

 

סדריק ווטסון, ניו אורלינס

 

Meredith Axelrod– מרדית' אקסלרוד, ניו יורק

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא