כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיותחדשות פופ
כולל וידאו

עצרת הגאווה 2020 תתקיים בכיכר רבין בכיכובם של אמנים רבים

דנה אינטרנשיונל, סטטיק ובן אל, נסרין קדרי, מארינה מקסימיליאן, הראל סקעת, קורין אלאל וטל רמון יופיעו בפני הקהל, כל הפרטים.

הי חברותים, מחפשים את הכתבה על העצרת? עם הקליפים והתמונות? היא כאן.

ביום ראשון 28 ביולי בשעה 20:00 תתקיים בכיכר רבין בתל אביב ״עצרת הגאווה המרכזית" הנערכת השנה במקום מצעד הגאווה ואירוע ההתכנסותה קבוע בפארק צ'ארלס קלור בשל הגבלות והתוויות בעקבות מגיפת הקורונה, העצרת תתקיים השנה בסימן ״המהפכה לא הושלמה".

את העצרת תפתח דנה אינטרנשיונל עם השיר "ילדים זה שמחה". כן יופיעו מעל הבמה האמנים סטטיק ובן אל יחד עם נסרין קדרי בביצוע פומבי ראשון לשיר "חביב אלבי", הזמרת מארינה מקסימיליאן, הזמר הראל סקעת, הזמרת קורין אלאל והזמר טל רמון. לצידם יופיעו גם אמני במה רבים מהקהילה הגאה.

כך דנה אינטרנשיונל לקראת העצרת – ״אומנם את החופש כבר קיבלנו אבל המלחמה ב 2020 עדיין נמשכת והקהילה נלחמת על הזכות הזאת להיות הורים לא רק עבור חברי הקהילה, אלא לכל מי שרוצה לממש את הזכות הבסיסית להיות הורה".

 

תזכורת – דנה אינטרנשיונל בעצרת הגאווה בשנת 2014. צילום וידאו יובל אראל

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא