כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

מועדון שבלול חוזר לפעילות עם מופעי כובע

המועדון הוותיק חוזר לפעול, על פי ההנחיות, הכניסה חופשית בהזמנה מראש, כל הפרטים

מועדון שבלול שמח להודיע כי הוא חוזר לפעילות תוך שמירה והקפדה על נוהלי וכללי משרד הבריאות. המועדון יפתח את שעריו בתאריך 7 ביוני ובמהלך עשרת הימים ראשונים, החל מהשעה 18:30 ואילך, הקהל מוזמן להגיע בשעה מתואמת לארוחת ערב ולמשקה טוב מהבר, וגם להנות ממוזיקה חיה משובחת כמיטב המסורת של מועדוני הג'אז והפיאנו-ברים הניו-יורקים.

הכניסה תהייה ללא תשלום אבל לפי הנחיות משרד הבריאות צריך להזמין מקום מראש באתר. התשלום לאומנים יהיה וולונטרי, בהעברת כובע, אתם שלמו איך שתרגישו וכל הכסף יילך לאומנים. ראו באתר את האומנים שינגנו בכל ערב. ביניהם דויד מואטי, ארי ערב, גבריאל פלאצ'י מאיטליה, גרגורי ריבקין, עד גיאת ועוד..

הופעות רגילות החל מיום רביעי 17/6

בתאריך 17 ביוני הופעה מיוחדת – מחווה לג'ון קולטריין האגדי, עם שי זלמן, עמית פרידמן, קטיה טובול וגיא לוי (דברי פתיחה: דובי לנץ), ואחריהן רצף של הרכבים משובחים וביניהם רביעית אלי דג'יברי, דג'יברי ביג בנד, רביעית הג'אז הקמרי של יובל כהן, ה- Latin Power במופע בואנה ויסטה, אנדי ווטס ויהודה עדר במחווה לתמוז, ז'וקה פרפיניאן במוזיקה ברזיליאנית, מחווה לג'ניס ג'ופלין, הסיקסטיז, דב האמר ועוד.

חלק מההופעות כבר נפתחות למכירה והשאר בהמשך – עקבו באתר.

חדש – שוברי מנוי!

הציבור מוזמן לרכוש כבר עכשיו באתר שובר מנוי המקנה הנחה להופעות בשבלול אליהן תרצו להזמין כרטיסים במהלך 12 החודשים מיום רכישת השובר:

שובר במחיר 360 ₪ יאפשר לכם לרכוש כרטיסים בשווי 400 ₪.

שובר במחיר 680 ₪ יאפשר לכם לרכוש כרטיסים בשווי 800 ₪.

תוכלו לממש את השובר לפי שוויו בהזמנת כרטיסים באתר.

מנהלי מועדון שבלול עובדים בשביל הנשמה למרות שהפעלת מועדון ג'אז בארץ ובעולם, במיוחד בימים אלו, הוא אתגר עסקי לא קל.

ברכישת שוברים אלו, הלקוחות יסייעו להתגבר על קושי תזרימי שנכפה על המועדון ומאיים על היכולת הכלכלית לשרוד לאחר שלושה חודשים של אפס הכנסות והמשך אי הודאות ומגבלות שעדיין חלות.

פרטים נוספים באתר המועדון

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא