כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנהחדשות מקומיות

סייב דה דייט – פסטיבל התמר 2020

לא מוותרים על התרבות - פסטיבל התמר שיתקיים באוקטובר 2020 יבשר את השגרה, זה טוב

אמנם עדיין אן ליין אפ ולא פורסם אף שם של אמן או להקה שיטלו חלק בפסטיבל התמר שיתקיים בין ה- 5 עד ה- 8 באוקטובר במצדה ומרגלותיו, אך זוהי תחילתה של השגרה הברוכה שכולנו מייחלים אליה.

כזכור בשנה שעברה הפסטיבל קירטע במקצת בעקבות החלטה של האחראי על הטבע להגשים את חלומותיו עם דליי מים מהשמים וחלק מההפקות נדחו או היגרו לתל אביב דוגמת המופע עם שיריו של שלום חנוך והמופע של רדיו בלה בלה הפך לבריכת שחיה..

אבל העתיד נראה ורוד בטעם תות בננה מתמיד, שימו לב למילותיהם של המארגנים –

מועצה אזורית תמר ו 'פורום הפקות' נרגשים מאי פעם להכריז על מועד פסטיבל התמר 2020 שיתקיים בחוה"מ סוכות 5-8/10/2020. זו יריית הפתיחה לחגיגה הישראלית שאחרי משבר הקורונה.

פסטיבל התמר גאה להציג את הבמה המפוארת והמושקעת בהיכל התרבות של הטבע ומופעי פסגת המצדה המרהיבים ולארח את האמנים האהובים אליהם התגעגענו.

ככל שיתקרב מועד הפסטיבל נהיה קשובים להנחיות גורמי הבריאות

וככל שיהיו נמלא אותם באדיקות…

מעל ל 20 שנה מקפיד הפסטיבל לארח את מיטב המוזיקה הישראלית ולתת לאמני ישראל את הבמה הראויה, השנה יותר מתמיד הפסטיבל גאה להביא לקהל הרחב תוכן כחול לבן עם מיטב אמני ישראל, שחשיבותם ברורה לכולנו יותר מאי פעם.

התוכנית האומנותית המלאה מתגבשת בימים אלו ותפורסם בקרוב.

 דבר ראש המועצה – מר ניר ונגר, ראש המועצה האזורית תמר: "כולנו מסתכלים קדימה ומייחלים לחזרה לשגרה התרבותית והמוסיקלית בהיכל התרבות של הטבע. 'כחיצים למטרה שלוחים…' (שולי רנד)- אנו מתכננים מעכשיו את פסטיבל התמר ומחכים לשובם לעבודה של, המפיקים, עובדי הבמה, אנשי הסאונד, התאורה נהגי ההסעות, המאבטחים, הנגנים הזמרים, היוצרים וכל מרכבי הפאזל של עולם התרבות והאירועים 'שהם שותפינו לדרך ." 

דבר ההפקה:  "מתוך האפלה התרבותית ועל אף המשבר, אנו נרגשים להתחיל ולעבוד על תכנית הפסטיבל ומבטיחים לקהל הנאמן ימי פסטיבל בלתי נשכחים ותוכנית אמנותית מרגשת ומשמחת".

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא