כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

דן תורן – Not Alone

ברוח התקופה משחרר דן תורן שיר גלובאלי של תקווה - Not Alone

השיר Not Alone נכתב והולחן בידי הזמר והיוצר דן תורן בהפקתו המוזיקלית של עמיר "ג'נגו" רוסיאנו, יואב רודה טרח ועטף אותו בווידאו קליפ. כך דן תורן על השיר החדש – "בדרך כלל קשה להגיב בשיר לאירועים בזמן אמת, למעשה זה קרה לי רק ב'בך לא נוגע' לפני 20 שנה, אבל הפעם הרגשתי משהו שונה, הרגשתי את חוסר הוודאות העולמי המרחף וכל יום את המחשבות המתרוצצות בראש ואת הבידוד והסגר והפחדים, והרגשתי שאני צריך להוציא את החרב היחידה שיש לי, חרב השירים ולנסות להתייחס למצב החדש שבו בעולם נמצא, בלי להגיד את המילים המפורשות. יותר מזה רציתי להסתכל על העולם מפרספקטיבה, ממרחק, כמעין המשך למה שהרגשתי באלבום הקצר שהוצאתי ב1.1.20 'בין שמש לירח'

אז כתבתי את המילים וערכתי וניגנתי ושיניתי וכשהרגשתי שאין לי יותר מה לשנות שלחתי לג'נגו שותפי למוזיקה מזה שנים רבות ובשיחת ווידאו מהמרפסת שלי הוא נתן לי את האמצע למעלה ואמר 'אני אתחיל לעבוד על זה'.

ואז גלגלנו את זה בנינו  עוד כמה פעמים כיאה לתקופה הזו- ממחשב למחשב. ללא מגע יד אדם ושרתי שוב ושוב עד שזה התיישב לשביעות רצוננו.

ואני אשמח אם תשלחו את המסר הזה לתדרים שלכם לאוזניים שאולי רוצות לשמוע גם דיבור אמיתי על הפחד אבל גם תקווה למגע אנושי ולזה שבאמת אנחנו ביחד בזה ללא הבדל דת, גזע, צבע, ג'נדר, מין, לאום או אזור מגורים על פני הפלנטה היפה שלנו.

ומי ייתן ונוכל ולהתחבק שוב בקרוב, אוהב, דן"

ובקטנה גדולה: בתאריך 4 באפריל, מוצאי שבת, בשעה 21:00 ישיק דן תורן את השיר החדש ויבצע שירים נוספים במופע חי שיועבר בשידור ישיר ברשת, כל שיש הוא להצטרף לקבוצת הפייסבוק, יש גם את העניין של מופע כובע, ברוח הימים, תהיו טובים ונדיבים, כי כולנו באותה סירה.

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא