כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות מקומיות
כולל וידאו

לראשונה – מחזה אודות חייה של הזמרת שושנה דמארי

התיאטרון העברי פותח את העונה החדשה עם מחזה אודות חייה של שושנה דמארי בכיכובן של נאווה מדינה, קרן הדר וטל גורדון, כל הפרטים.

במסגרת אירוע לתקשורת שקיים גדי צדקה, מחזאי, במאי, שחקן ומנהל התיאטרון העברי לציון עשור לקיומו, במהלכו חשף את האני מאמין של התיאטרון, הצלחותיו והישגיו, עלה כי בין ההצגות הצפויות לעלות במהלך שנת 2020 מצויה ההצגה "אור" אותה כתב וביים גדי עצמו בניהולו המוזיקלי של גיל שוחט המביאה את סיפורה של מלכת הזמר העברי המנוחה – שושנה דמארי.

מחזה מוסיקלי על פי סיפור חייה של שושנה דמארי - אור. צילום יובל אראל
מחזה מוסיקלי על פי סיפור חייה של שושנה דמארי – אור. צילום יובל אראל

במחזה מככבות נאוה מדינה בתפקיד שושנה דמארי, קרן הדר בתפקיד ביתה וכן יונית טובי, גיא לואל, טל גורדון, עמי ויינברג ויניב קלדרון.

סיפור המעשה נפתח בבשורה המגיעה אל שושנה דמארי, כי הוחלט להעניק לה את פרס ישראל. באותו רגע פורצים חייה במלוא עוזם ומציפים מחדש את קורות משפחתה שעלתה מתימן, אהוביה, מחזריה, מעריציה ושיריה הנפלאים שהפכו לפס הקול הישראלי שמלווה את מדינת ישראל מיום הקמתה עד ימינו אלה.

מחזה מוסיקלי על פי סיפור חייה של שושנה דמארי - אור. צילום יובל אראל
מחזה מוסיקלי על פי סיפור חייה של שושנה דמארי – אור. צילום יובל אראל

סיפורה של הדיווה הישראלית הראשונה שהתפרסמה עוד לפני קום מדינת ישראל, נהנתה מפופולאריות ארוכת שנים, ושיריה "צריך לצלצל פעמיים", "אור", "שני שושנים" ורבים אחרים, הפכו לנכסי צאן ברזל של הזמר העברי.

את המחזה תלווה תזמורת בת שישה נגנים בניהולו המוזיקלי של גיל שוחט.

ההצגות הראשונות יתקיימו במהלך חודש מרץ הקרוב בבית ציוני אמריקה ובהמשך המחזה יגיע אף אל תיאטרון הצפון ומשם לרחבי הארץ.

טעימות מתוך המפגש

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא