כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות פופ

נוי פדלון תשיק אלבום בכורה במופע חגיגי

בימים אלא נוי פדלון עומדת להשיק את אלבום הבכורה שלה "סוודר" ותצא לסבב הופעות ארצי, כל הפרטים

בשנה האחרונה הפכה הזמרת והיוצרת נוי פדלון לאחד השמות החמים בסצנת הפופ הישראלי אחרי שפרצה לתודעה עם שיר הבכורה – "סוודר" שכבש את המקום הראשון בכל מצעד אפשרי, הגיע ל 16 מיליון צפיות ביוטיוב, כיכב בצמרת המצעד של ספוטפיי ואפל בישראל, וכבש את הפלייליסט של גלגלצ. נוי פדלון, בשונה משאר הזמרות בז'אנר הפופ הישראלי – הים תיכוני, היא יוצרת הכותבת ומלחינה את כל שיריה, דבר שמייחד אותה מעל השאר. בין הלהיטים שהיא כתבה, הלחינה וגם מבצעת כלולים – "סוודר", "גלגל ענק", "אין לך סוף", "סכינים", "מפחיד", ו-"התגעגעתי".

עם סיום הקלטות אלבום הבכורה היא החלה לעבוד על מופע חדש, וסבב הופעות ברחבי הארץ שיחל במופע בכורה חגיגי שיתקיים בתאריך 17 במרץ 2020 במועדון זאפה ת"א. את נוי ילוו חמישה נגנים והיא תבצע את שירי האלבום הראשון לצד להיטים מוכרים אותם היא כתבה לאמנים רבים, הכל בעיבוד והפקה מוסיקלית של עדי רותם.

נוי פדלון – התגעגעתי

נוי פדלון – התגעגעתי

נוי פדלון – התגעגעתי

נוי פדלון – התגעגעתי

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא