כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

אלי דג'יברי מארח את כריס פוטר – מופע הסקסופונים

שני אשפי הסקסופון משתפים פעולה בסבב הופעות במועדון שבלול, כל הפרטים

שניים מהסקסופוניסטים הבכירים של הדור הזה – אלי דג'יברי וכריס פוטר ישתפו פעולה במשך שני לילות במועדון שבלול בתל אביב. זה יקרה בתאריכים – יום חמישי 23.1 ויום שישי 24.1. על הבמה יתייצבו אלי דג'יברי – סקסופונים | תום אורן– פסנתר | אלון ניר – בס | אביתר סליבניק – תופים | כריס פוטר – סקסופונים.

כריס פוטר נמנה על גדולי הסקסופוניסטים של דורינו.הוא  נגן, מלחין ומעבד ענק, המועמד לפרס הגראמי. המוזיקה של פוטר מציגה יצירתיות בלתי מוגבלת. מבקרים, מוזיקאים ומעריצים מכתירים אותו כאחד הסקסופוניסטים הטובים ביותר כיום.

לעומתו, עם קריירה של עשרים שנה, הסקסופוניסט והמלחין אלי דג'יברי ביסס את מעמדו כאחד מאמני הג'אז המובילים בעולם, לו מנוי רב שנתי כאוצר והמנהל המוזיקלי והאמנותי של פסטיבלי הג'אז באילת. במסגרת יום הג'אז הבינלאומי הנחוג מידי שנה בתאריך  30 באפריל הוא נוהג להופיע ךצידם של מוסיקאי הג'אז הנחשבים והמשפיעים בעולם, בשנת 2017 ניגן דג'ברי בבית הלבן מול נשיא ארה"ב ברק אובמה והגברת הראשונה מישל אובמה, ובאפריל 2019 יחגוג עם הרבי הנקוק ואחרים במלבורן שבאוסטרליה.

כאמור שני ענקי הסקסופון הללו יעלו על הבמה במועדון שבלול בתל אביב במהלך שני לילות רצופים, פעמיים בכל ערב, ובסך הכל ארבעה מופעים.

יום חמישי 23 ינואר

מופע ראשון בשעה 19:30 , כרטיסים

מופע שני בשעה 22:30, כרטיסים

יום שישי 24 ינואר

מופע ראשון בשעה 19:30 , כרטיסים

מופע שני בשעה 22:30, כרטיסים

שבלול ג'אז, קרליבך 23 תל אביב 

חניה מוזלת לבאי שבלול!  12 ₪  בלבד ללא הגבלת זמן | בחניון קניון ה TLV,  אנא הביאו אלינו את כרטיס החניה | סידור זה חל ללקוחות שבלול הנכנסים לחניון משעה 16:30 ובשבת ללא הגבלה.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא