כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה
כולל וידאו

סינרגיה מגיעה למועדון בארבי ואנחנו מחלקים כרטיסים

להקת סינרגיה מגיעה להופעה במועדון בארבי בתאריך 28 בדצמבר, אתם יכולים לזכות בכרטיסים, כל הפרטים.

אז בתכלס, להקת סינרגיה סגרה על מופע במועדון בארבי בתל אביב שיתקיים בתאריך 28 בדצמבר, במסגרת המופע הלהקה תבצע את מיטב להיטיה ביניהם – "אשם", "תראי זה אני", "צועקים על אהבה" , "עד אלייך" , ״לחבק אותך״ , ״מרגיש אחר״ , ״חום יולי אוגוסט״ , "עד שהכל יגמר" ולצידם גרסאות מחווה ללהיטים של Green Day, Linkin Park ו Limp Bizkit.


זה יהיה ממש כמו פעם כי כשסינרגיה מגיעה לבארבי, כולם באים.הבארבי מפורק, פרצופים מוכרים, הופמן צועק: "כולם לקפוץ!" ונרשמת רעידה במכון הססמולוגי. כולם כאן מגיעים לצעוק על אהבה, לשיר את "אשם", לצלם ב"תראי זה אני" ולהיזכר איזה פאקינג כיף זה כשהרוק של סינרגיה פוגש את הסאונד של הבארבי. חלק מכם יגיע כי זה זורק אתכם אחורה לתקופה יפה, חלק מכם יגיע כי הוא גדל על השירים (כבוד להיות בפלייליסטים שלכם) וחלק שמעו, מכירים, אבל עוד לא היו בסינרגיה בבארבי.. תכלס, תקלה!
אנחנו מחזיקים בארבעה זוגות כרטיסים, חינם!! ומוכנים לחלק אותם למבקרים כאן. כל מה שעליכם לעשות הוא להגיב לפוסט ולספר לנו למה לכם מגיע לקבל את הכרטיסים ואת מי תקחו אתכם לבילוי הלילי הזה בבארבי. התשובות המקוריות ביותר יזכו את בעליהם בזוג כרטיסים.
ולכל שאר המעריצים שלא יעלה בגורלם לזכות (מה לעשות, יש רק ארבעה זוגות…) אפשר פשוט לרכוש את הכרטיסים הנמכרים כעת במחיר 100 ש"ח באופן מקוון כאן, או במחיר 130 ש"ח ביום המופע בקופה בכניסה למועדון, כעת תחליטו – מנסים את המזל ומצטרפים להגרלה?!!!

הנה כתבה שלנו על המופע של סינרגיה במועדון התיאטרון…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

3 תגובות

  1. האמת? מעולם לא הייתי בהופעה בבארבי.. וזו תהיה התחלה טובה להתחיל עם סינרגיה 🙂
    את מי אקח? שאלה טובה כשיש כמה חברים ושצריך לבחור רק אחד..

      1. תודה רבה, איזה כיף!!! 🙂
        מקווה שיהיו עוד כרטיסים להופעות נוספות 🙂

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא