כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

תומר יוסף – אף אחד

תומר יוסף משחרר שיר נוסף חדש "אף אחד" בלוויית קליפ מדליק בדרך לאלבום חדש?..מופע כבר רץ, כל הפרטים

לפני חודשיים השיק תומר יוסף מופע חדש "כמה נורמלי" על שם השיר החדש ועוד חומרים חדשים שהוא רקח עבור הקהל, תומר ממשיך את הדרך ומשחרר היום שיר נוסף – "אף אחד", אף הוא מלווה בקליפ עצמתי בדימוייו. בעניין קרדיטים הכל על תומר יוסף – תמלול, הלחנה, עיבוד, הפקה, גם הקליפ – בימוי ועריכה, למעט הצילום עליו שלט קותימאן. בלי הרבה נאומים אתן לתומר לומר את דברו ישיר, קצר ולעניין – "קיבוץ צאלים שבדרום הארץ הוא בייתי השני, כבר עשרות שנים אני מגיע לשם לבקר את החברים שלי, הפעם החלטתי להנציח את אהבתי למקום. אז כתבתי תסריט לקליפ של הסינגל החדש שלי ״אף אחד״, אספתי את כל החברים, בניהם גם קותימאן שתפס את עמדת הצלם, התוצאה לפניכם! תהנו!!! ניפגש בבארבי 26.9 חמישי הקרוב".

אכן בתאריך 26 בספטמבר תומר חוזר למועדון בארבי לסבב נוסף במסלול המופעים לקראת האלבום הצפוי, כאן איוונט וכרטיסים, אל תשכחו ללחוץ Play על הקליפ.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא