כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

שירה גבריאלוב וקוקי לבנה – זה לא אותו דבר

דואט של שירה גבריאלוב וקוקי לבנה שהחל בכלל בתאונה בין שני כלי רכב והוביל ליצירת שיר חדש, הגרסה האקוסטית.

שירה גבריאלוב, מוזיקאית בת מוזיקאי, יוצרת, מלחינה ומבצעת, משחררת השבוע שיר חדש יחד עם קוקי לבנה (קובי מנדלבאום) אשר נולד בנסיבות יוצאות דופן  – החיבור בין שני המוזיקאים נוצר לפני מספר שבועות, שירה נהגה בכביש עירוני כשלפתע, ברמזור אדום, רכב פגע במכוניתה מאחור, הנהג יצא להתנצל, השניים החליפו פרטים כמתבקש ואז גילו מכנה משותף שהם לא יכלו להתעלם ממנו – שניהם מוזיקאים יוצרים ומבצעים. כמה ימים לאחר מכן הם נפגשו שוב באולפן והקליטו את הדואט היפה הזה – "זה לא אותו דבר". השיר אשר יצא לתחנות הרדיו בוצע אף במיוחד מול מצלמת הuוידאו בגרסה אקוסטית.

כך שירה וקוקי מספרים ביחד על השיר: "לפרק מערכת יחסים, זה אף פעם לא פשוט. לפעמים שני הצדדים רוצים אותו דבר, אבל את הדרך לשם הם רואים בצורה שונה. הם רוצים להתקרב, אבל לא מצליחים ובתוך כל הקושי והמועקה, מנסים להזכיר לעצמם שלמרות הכל, צריך לשמור על החיוך כי גם הכאב הזה, בסוף יעבור…"

שירה גבריאלוב, מוזיקאית יוצרת ומבצעת שאף פעלה מעבר לים ושיריה הגיעו למקומות ראשונים במצעדי השמעות  חזרה לארץ לפני כשנה ומאז היא יוצרת כאן יחד עם שיתופי פעולה מקומיים, כאן בבלוג עקבנו אחריה פעילותה בהזדמנויות רבות כאשר נהגה לערוך ביקורי מולדת..

קוקי לבנה, הוא מוזיקאי יוצר ומבצע החתום על להיטים כמו "גם אני" "שקט" ועוד… מופיע בשנים האחרונות ברחבי הארץ מול קהל אוהד ונלהב.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא