כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

פסטיבל DAY ZERO בים המלח

פסטיבל הטכנו DAY ZERO יתקיים לראשונה בישראל למרגלות המצדה וחופי ים המלח בין ה-27 ל-28 לספטמבר, כרטיסים וכל הפרטים.

בסוף השבוע החותם את השנה העברית, יממה לפני ראש השנה יתקיים מרתון תקלוטים של מוזיקה אלקטרונית בניהולו האמנותי של הדי.ג'יי הבינלאומי דמיאן לזרוס – Damian Lazarus. אשר יארח לסירוגין כמה מהשמות החשובים בעולם, ג'יימי ג'ונס –  Jamie Jones, מרקו קרולה – Marco Carola, בדווין – Bedouin, גורגון סיטי – Gorgon City, מונולינק לייב – Monolink, סאטורי לייב – Satori ועוד. הפסטיבל מגיע לישראל בעקבות הצלחתו של פסטיבל Lunar שהתקיים בתל אביב לפני מספר חודשים.

הפסטיבל, המופק בידי לייב ניישן ישראל בניהולם של גיא בסר ושי מור יוסף באמצעות מותג הטכנו "The Trippig" מאמץ ערכים ידידותיים לסביבה ולעקרונות האקולוגיה וישלב מעבר למתחמי הריקוד גם מתחמי טיפולים הוליסטיים, דוכני מזון צמחוני כדי להעשיר את החוויה של של האדם והסביבה.

הפקת הפסטיבל מבקשת בכל לשון של בקשה, הישמעו להוראות הסדרנים וכוחות הביטחון, תשמרו על הסדר בחניון, תשמרו עליכם ועלינו. והכי חשוב, תהיו רגועים, כולם ייהנו בסופו של דבר.  

קבלו טעימה (שעה וחצי) מסט של דמיאן לזארוס בדיי זירו במקסיקו בחורף האחרון.

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא