כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

נועה קירל סוגרת את החופש הגדול עם כוכבי נוער

נועה קירל במופע עם כוכבי נוער בלייב פארק בראשון לציון, קרביץ מסבסדת כרטיסים ללקוחותיה

אחרי שגרמה למחסור בפאוצ'ים בחנויות הפופ אפ בעקבות הקליפ עם הגמל – פאוץ, אחרי שכבר התנסתה בשיתופי פעולה עם פרסומות לאופנת Renuar נועה קירל סוגרת דיל עסקי עם חברת קרביץ כפרזנטורית של החברה ומוצריה, הזמרת והשחקנית הצעירה תארח שורה של כוכבי נוער במה שנראה כמסיבת הסיום לחופש הגדול עבור בני הנוער האמורים לחזור בתאריך 1 לספטמבר לבתי הספר.

מדובר בפרויקט שיווקי שמפיקה חברת קרביץ בעלת רשת החנויות לצרכי לימוד לפיו בני נוער שירכשו מוצרים לקראת שנת הלימודים יהיו זכאים לכרטיס מתנה ואפשרות לרכישת כרטיסים נוספים במחיר 49 ש"ח כל אחד לאזור הדשא(אבל כמובן שיש מבצעים ללקוחות ישראכרט במחיר 29 ש"ח כל אחד, כאן), כל הפרטים אודות תנאי הרכישה באתר חברת קרביץ, כאן. (כרטיסים במחיר לא מסובסד נמכרו החל ממחיר של 199 בטבעת הזהב, ועדיין זמינים לרכישה, עד 119 ש"ח בטריבונות והדשא,…)

אז אחרי שדיווחנו על כל הקומבינות המתווספות לתקציב ההורים לקראת שנת הלימודים אפשר להודיע כי המופע, יתקיים ביום חמישי 29.8 ב LIVE PARK ראשון לציון, פתיחת שערים בשעה 18:00, תחילת מופע שעה 19:00

ומה צפוי במסיבה? מעבר להופעתה של נועה קירל היא תארח לצידה את להקת פורמולה, אגם בוחבוט, סטפן לגר, עדן מאירי וכוכבי הרשת אלין כהן ועידן (אינדה גיים) תלם אשר ינחו את האירוע.

פרזנטורית, פופ ועסקים…

בעיקרון הבלוג מעדיף להשתמש בילקוט משנה שעברה ולהשלים את החוסרים ברכישה מהשוק…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

  1. אני רוצה לקנות לחברה שלי למתנת יום הולדת בינואר כרטיס לנועה קירל

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא