כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

ההרכב Thievery Corporation מגיע לקיסריה

עדכון (24.05.2019): הלהקה ביטלה את הופעותיה במזרח התיכון כולל ישראל עקב אילוצי לוחות זמנים. המופע שנקבע לאמפי קיסריה ב-24 ביולי 2019 מבוטל, רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם חזרה באופן אוטומטי ויראו את הזיכוי בפירוט האשראי. 

ההרכב הכולל 11 נגנים ויוצר פיוז'ן אמיתי של טריפ הופ, מוזיקה הודית, אסיד ג'אז, רגאי, בוסה נובה, סול וביטים אלקטרוניים מגיע בתאריך 24 ביולי לאמפיתאטרון בקיסריה להרפתקאות של חלומות בלילה קיצי. כל הפרטים. 

 

ההרכב Thievery Corporation נוצר בוושינגטון בשנת 1995, בידי הצמד רוב גרזה ואריק הילטון ומאז השקת אלבום הבכורה שלהם – Sounds from the Thievery Hi-Fi שיצא בשנת 1996, הם הוציאו את אלבום המופת The Mirror Conspiracy (עם הלהיט The Lebanese Blonde שהופיע בפסקול של הסרט Garden State) ועוד כשישה אלבומי סטודיו, שני אוספי רמיקס ושני אלבומי מיקס שלוו בהופעות בכל העולם.

ההרכב יוצר מעין מסע מוזיקלי חוויתי במסגרתו הם מנסים להגדיר ז'אנר חדש בעולם המוזיקה בואכה צ'יל אאוט שמבקש מהמאזין לקום ולרקוד. אפשר לומר כי שני המפיקים השפיעו על דור שלם של יוצרים בתחום האלקטרוניקה, די ג'ייז במסיבות מרימות, אנשי השאנטי באנטי עטויי השארוולים ובכלל בקרב חובבי המוזיקה האלקטרונית, כל אלבום וכל קטע הוא בעצם מסע מטורף בין עולמות סגנונות ואווירה.  האלבום האחרון שלהם Treasures from the Temple יצא באפריל 2018 והם כבר עובדים על חומרים חדשים.

כאשר רוב ואריק נשאלים על הדרייב שלהם להמשיך ולחדש הם אומרים: "מה שמעודד אותנו לייצר ולגוון  את הצליל שלנו הוא הספקטרום הרחב של משתפי הפעולה והקהל שאנו מגיעים אליו. היתה לנו הזכות לעבוד עם אמנים מרקעים תרבותיים, חברתיים ופוליטיים מגוונים ולזכות בקהל מעריצים מגוון באותה המידה. האנשים שהתחברו הודות לפרויקט הזה הם ההישג הכי גדול למוזיקה שאנחנו יוצרים, יצרנו ונייצר בשנים הקרובות".

מנהלה ולגאליזציה:
תודה לחיבור אנשי התעשייה  – שוקי וייס וכרמי וורטמן בשיתוף ילו בריק, סטייט אוף בליס ואינדיגיגז שסגרו את הבוקינג לתאריך 24 ביולי באמפיתאטרון בקיסריה.

 

המפיקים רוצים להשתמש בבמה זו להביע תמיכתם במאבק הציבורי ללגליזציה של צמח הקנאביס בישראל. הצמח, שעוולות היסטוריות השזורות בגזענות נגד שחורים באמריקה של תחילת המאה הקודמת, הפכו את הצמח ללא לגיטימי, לא מוסרי ולימים לא חוקי. כאנשי תרבות אנו רואים במאבק לשחרור הצמח מאבק אזרחי צודק וחשוב. יש לעורר את השיח הציבורי בנושא ולהביא לצעדים להסדרה, הכלה ולגליזציה מלאה של צמח הקנאביס.

ענייני כרטיסים: 

המופע מתקיים במסגרת פרויקט אמריקן אקספרס לייב, אשר מציע הטבות ייחודיות למחזיקי כרטיס אמריקן אקספרס לשלל מופעים לאורך שנה שלמה. גם במופע זה ייהנו ממכירה מוקדמת סגורה ו-15% הנחה, יום לפני פתיחת המכירה לקהל הרחב (13.5.19)

ובתכלס מכירת כרטיסים:
מכירת הכרטיסים למחזיקי כרטיס אמריקן אקספרס נפתחת ברגעים אלה.
מכירת כרטיסים לקהל הרחב החל מ יום ג' 14.5 בשעה 8:00.
כל הכרטיסים לקהל הרחב ימכרו במחיר של 269 ₪ בלי קשר למיקום באמפי.
ללקוחות אמקס מחיר הכרטיס הוא 229 ₪

כרטיסים באתר Eventim.co.il או בטלפון 9066*

חברים וכאלה, אטנדו גואינג באיוונט של הפייסבוק

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא