כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

האם דודו פארוק הולך להעיף את האנגר 11 ?

בימים האחרונים עלה בעמוד האינסטגרם הרשמי של דודו פארוק קישור ישיר אל הודעה על מופע מתוכנן של דודו פארוק באתר הבית של רשת זאפה וזו לשונה:

דודו פארוק – ההופעה "כפרה עלייייי"  בחסות R3

המופע יתקיים באחד מימי רביעי במהלך חודש ינואר 2019. מועד מדוייק ימסר בהמשך.

לחצו על כפתור כרטיסים, מלאו את הטופס ותוכלו להיות הראשונים לדעת מתי תפתח המכירה – 12 שעות לפני כולם!

האירוע הינו מעל לגיל 18. לקוח שרכש כרטיס והינו מתחת לגיל 18, לא יורשה להיכנס וכספו לא יוחזר.

רגע רגע רגע, איך דודו פארוק, או בשמו האמיתי אורי קומאי, המביא את התדמית, נכונה או לא זה לא העניין, של ערס יפה עיניים שמנבל את הפה עם טקסטים סקסיסטים וקהל בני תשחורת ההולך אחריו יפתח מופע בזאפה? לבטח לא בסניפים המקומיים, תל אביב או הרצליה היכולים להכיל כמה מאות צופים בלבד, בעמידה או בישיבה, זכורה הופעת הפריצה של דודו פארוק בקיץ האחרון בטיילת של בת ים בהפקה גלגל"צית בהנחיית נוי אלוש, הטיילת, המדרכה והכביש נסגרו לתנועה כדי לאפשר לקהל אלפים לעמוד מול עמדת השידור והשירה ולחזור אחרי פארוק על המנטרות "ערק, ערק, ערק" במקרה הטוב ולקלל בכיף במקרים הפחות טובים. זו הייתה רק ההתחלה שהמשיכה במהלך הקיץ בפסטיבל "מטאור" ובפסטיבל "בום בוקס" הוא תר אחרי אופציות חדשות להופעות גדולות בעונת החורף.

בעקבות הפרסום עקבנו אחר הפעילות מתחת לפני השטח, גם מנהליו האישיים של פארוק וגם משרד הפרסום המלווה את ההפקה דיברו איתנו על שמירת פרופיל נמוך בקטע ו"אנחנו נעדכן אתכם בהמשך"…

הבוקר התבשרו כל הנרשמים כי החלה מכירת הכרטיסים למופע הצפוי אשר יתקיים בתאריך 16 בינואר בהאנגר 11.

המכירה לציבור הרחב תחל הערב.

אז בואו נשים דברים על השולחן, לכו להירשם בעמוד שזאפה פתחו עבור פארוק, כנראה שניפגש על צ'ייסר ערק בהאנגר 11 בשנה החדשה, קדימה!

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

3 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא