כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

האורחים בשמיים של גבע

גבע אלון חוגג את השקת אלבומו החדש "מחפש שמיים" בסבב הופעות העוצר לערב אחד במועדון בארבי בתל אביב, שם מצטרפים אליו שני אורחים חשובים באמת – דניאלה ספקטור ויהודה פוליקר. שלישי, 15.05.2018. נכח תיעד ומדווח – יובל אראל, וידאו – אדוה אראל.

גבע אלון מחכה לשמיים. צילום: יובל אראל

אפתח עם כמה מילים שחיברתי בעקבות אלבומו של גבע – "על האלבום החדש אפשר לומר רק מילים טובות, אנסה לעשות זאת מקוון ומכוייל – זהו אלבומו השני של גבע אלון בשפה העברית כאומן סולו יוצר ומבצע, הנקודה החשובה ביותר מעבר לטקסטים הנוגעים באופן ישיר שנכתבו יחד עם עמיר לב, היא הנגינה האלוהית של גבע על גבי הגיטרה, הוסיפו לכך את הרצינות והדייקנות והשאיפה למצויינות שלו כאשר לקח את עצמו לספרד כדי להקליט את השירים הרחק מההמולה הימתיכונית שלנו כאשר הוא מביא עמו את החברים עמיר ג׳נגו רוסיאנו וגיטרת הבס, אסף רייז המכה בתופים ואת שלושת המוסקיטרים ספי ציזלינג בחצוצרה, יאיר סלוצקי בטרמובון ושלומי אלון בסקסופון, והנה קיבלתם את המנה האיכותית שיוצר מסוגו יכול להגיש לאוזן המקומית אליה הוא פונה אחרי שכבר "עשה זאת" מעבר לים. הרווח כולו שלנו, הנה האלבום תאזינו."

אבל לענייננו, אמש עלה גבע אלון מלווה בהרכב הנגנים שלו על בימת מועדון בארבי כשהוא מוקף בחום ואהבה וקהל שצמא לשמוע ולראות, גבע שחורש את מיטב מועדוני הרוק ברחבי הארץ נותן משקל מיוחד למועדון בארבי ואכן המופע "שודרג" בדמות שני אורחים חשובים באמת שהצטרפו אל גבע במהלך המופע כדי לנגן ולשיר ביחד עמו משירי האלבום החדש וכמובן משיריהם היותר אהודים, כך הרוויח הקהל שנכח במועדון את נוכחותם הבימתית והמוזיקלית של דניאלה ספקטור המצויינת ויהודה פוליקר אבן יסוד ברוק הישראלי. מה אני יכול להוסיף עוד על המילים האלו?

 

שזפו עיניכם בגלריית התמונות ובמספר מצומצם של שירים שבוצעו במהלך המופע. גבע ממשיך את סבב ההופעות בעקבות האלבום החדש שיצא דרך אגב גם בפורמט דיגטלי וגם בתצורת תקליט ויניל קלאסי, גבע אלון יופיע עם המופע החדש ב-1 ביוני במלון אלמא, בזיכרון יעקב. מכאן הדרך היא שלכם.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות

וידאו

 

 

 

 

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא