כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

מאור שקוף שזו אהבה

מאור כהן חוגג את השקת אלבומו החדש "מקום שקוף" ופותח סבב הופעות קיץ, שלישי, 08.05.2018 מועדון צוותא תל אביב, נכח תיעד ומדווח – יובל אראל. צילום וידאו – אדוה אראל.

מאור כהן בצוותא. צילום: יובל אראל

מאז ימי התחתונים של זקני צפת ותעלולי בית הספר התיכון עברו שנים רבות, מאור כהן כבר מזמן לא ילד פרוע אך מתחת לקליפה המתחילה להאפיר בצדעי הבלורית שוכן עדיין אותו ילד רגיש בעל היכולת להעביר תיאור מדוייק של תחושות ורגשות מדוייקים במלל ובמנגינה.

מי שהגיע למרכז הפריים טיים הטלויזיוני במכנה המשותף הרחב ביותר כאחד מהדמויות המיוחדות בתוכנית ההומור "ארץ נהדרת" אותה עזב לטובת החזרה לחיי אמן השקוע ביצירתו האישית, חוזר כעת עם אלבום הטעון ברגש טהור הלוקח את המאזין הרחק מכל הרשע והקקפוניה הסובבת אותנו בתעשיית המוסיקה העכשווית.

תריסר שירים מכיל האלבום החדש המוקדש לזוגתו של מאור, וכל אחד מהם הוא עולם ומלואו בזעיר אנפין. שירים על אהבה, על זוגיות ממושכת ועמוקה ועל החיים באמצעם. הייתי ממליץ למאזין הצפוי להסיט את הוילונות בביתו, לעמעם את האור, לכבות מכשירים אלקטרוניים ופשוט להתמכר להאזנה והקשבה לשירי האלבום החדש, לטעום מעט מהאינטימיות הגלומה בין מילות שיריו, ליהנות מהמלודיות והעיבוד המוסיקלי שנטל על עצמו אופיר קנר.

אמש נערך המופע הראשון בסבב לכבוד האלבום החדש במועדון צוותא בתל אביב אל מול אולם מלא, מאור מלווה באופיר קנר בפסנתר ועיבודים, מיקי ורשאי בגיטרת בס חשמלית וקונטרה בס, גיא שמי בגיטרה, רועי חלד על התופים, כאשר מאור מגיש ומבצע את שיריו כשהוא שוזר בין שיריו המוכרים והאהובים כמה משירי האלבום החדש בביצוע ראשוני, דורון טלמון מהטריו ג'יין בורדו המשתפת עם מאור פעולה בשיר "בוא" מתוך האלבום החדש התארחה במופע למספר שירים.

למרות האווירה הדי מעונבת של אולם 3 במועדון צוותא והישיבה בשורות, הקהל לא התאפק והפך במהלך המופע את הערב לחגיגת ריקודים ושירה, היה פאן במקסימום.

אם הפסדתם את המופע תוכלו לעשות תיקון לנפשכם ולהגיע לאחד המופעים הבאים ועוונותיכם יסלחו באחת:

05/25 -גריי יהוד – אורח מיוחד – ערן צור

06/9 -זאפה חיפה- אורחת מיוחדת – קרולינה

06/30 – זאפה הרצליה – אורח מיוחד ערן זרחוביץ'

הנה אחד משירי האלבום החדש שאת ביצועו תיעדה אדוה אראל

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא