כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

המופע של וויטני

מופע מחווה בעקבות הזמרת המנוחה וויטני יוסטון בביצועה של בלינדה דוידס, יום ראשון, 01.04.2018, היכל התרבות בתל אביב, נכח תיעד ומדווח – יובל אראל.

בלינדה דייוידס, מחווה לוויטני יוסטון. צילום: יובל אראל

אם אתם גדלתם על שיריה של זמרת האר אנ בי והנשמה הכי מצויינת שחיתה כאן במאה שעברה והלכה לעולמה בנסיבות עצובות לפני מספר שנים כשהיא כבר במדרון אחרי השיא המקצועי שלה, אם אתם אוהבים את שיריה שהפכו ללהיטים ששיני הזמן לא מצליחות לפגום בהם, אם אתם מבינים שוויטני עצמה כבר לא תקום לתחייה אך אתם באמת רוצים לנכס לעצמכם ערב במחיצת השירים והמופע הייחודי שוויטני הייתה מגישה לקהל בימי פריחתה, אז המופע שחוויתי אמש נוצר במיוחד עבורכם.

מופע המחווה האוסטרלי לוויטני יוסטון – "The Greatest Love of All: The Whitney Houston Show" בכיכובה של הזמרת בלינדה דייוידס, הגיע לישראל במסגרת סבב הופעות בינלאומי שכולל בין היתר את ארצות הברית, קנדה, אנגליה, אירופה, דרום אפריקה, אסיה, אוסטרליה וניו זילנד.

בלינדה דייוידס, זמרת מוכשרת מדרום אפריקה, צלחה את האודישנים לצד עשרות מועמדות שניסו את מזלן להתקבל להפקה האוסטרלית המבקשת להחיות מחדש את רוחה קולה ונוכחותה המגנטית של וויטני יוסטון המנוחה, בלינדה לא רק נראית כמו וויטני, היא גם נשמעת כמעט כמוה, יש לה כישרונות שירה ומשחק מצוינים שסייעו לה להעצים את החוויה מול האולם המלא של היכל התרבות בקהל הרב שבא לטעום את החוויה של מופע המחווה, גם הספקנים והציניקנים שנכחו באולם לא נשארו במקומם כשבלינדה בצעה את הלהיטים הכה מוכרים וכה אהובים של ויטני.

אחד מהשיאים בערב המחווה היה הביצוע לשיר I Have Nothing  כאשר בלינדה לבושה בשמלה האדומה הצמודה לגופה ממש כמו שוויטני לבשה במופע שתועד בטקס הבילבורד בשנת 1993, בלינדה לא רק שרה תו לתו את המילים והמנגינה, אלא אף שיחזרה אחת לאחת כל תנועה וכל ניע בגופה ובפניה של וויטני שהוצגה על גבי מסך ענק מאחוריה, מחווה אמיתית , שחזרה בתצורות נוספות במהלך המופע בבחינת ראו כמה מדוייקת המחווה.

גם שטיקים של ירידה אל תוך הקהל שליקט תצלומי סלפי לאורך מסלול צעידתה בין השורות לא נעדרו מהמופע, בבחינת לתת לקהל תמורה מלאה כחלק מהחוויה השלמה, תענוג אמיתי.

במשך יותר משעתיים ועם ארסנל של מעל 20 להיטי זהב ופלטינה מעשרות שיריה של וויטני הגישו בלינדה דייוידס והרכב הנגנים המצויין שליווה אותה יחד עם צמד ווקליסטיות ורביעיית רקדנים ורקדניות, שואו מדוייק, הדוק ומתוזמן באופן איכותי ממש כאילו והיינו באחד ממלונות הפאר של לאס ווגאס חווים את המופע מבין המופעים האיכותיים הרבים שרצים שם…

קחו מילה שלי, אל תהססו, לכו לראות את המופע, באחריות, תודו לי אחר כך.

המופע שהחל אמש ימשיך מדי ערב עד יום רביעי בהיכל התרבות בתל אביב ובתאריך 6 באפריל יתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה. מחירי הכרטיסים למופע נעים מ-199 ל-449 שקלים בהתאם למיקום המושבים.

לרכישת כרטיסים לת"א בקופת "לאן" // 8780* , https://goo.gl/V3BRbs

לרכישת כרטיסים לחיפה קופת ברק// 04.8377777 www.Barak-tickets.co.il

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא