כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

ההרכב SOFI TUKKER בדרך לתל אביב

ההרכב הניו יורקי SOFI TUKKER יגיע להופעה בהאנגר 11 בתל אביב ביום חמישי 7 ביוני. כל הפרטים.

Sofi Tukker 2017 by Toma Kostygina

אחרי שכבשו את הרשת ורכשו מיליוני מעריצים ברחבי העולם, הצמד הניו יורקי הלוהט של השנה האחרונה מגיע להנחית בהאנגר 11 את המופע המטורף שלהם. צמד האלקטרו דאנס החל את דרכו באופן מקרי אחרי שסופי האולי וטאקר הלפרן נפגשו בתערוכת אמנות באוניברסיטת בראון ברוד איילנד. חודשיים אחרי הם כבר שחררו את DRINKEE שתפס אותם לא מוכנים לאחר שאומץ לפרסומת ההשקה של Apple Watch, כיכב בספוטיפיי עם עשרות מיליוני האזנות והועמד לגראמי בקטגוריית Best Dance Recording. מגזינים ועיתונים כמו Nylon, The Fader וה New York Times קבעו שהם השם הלוהט של 2018 והתלהבו מהיצירתיות של הצמד במוסיקת קלאב ווקאלית באריזה אופנתית מהפנטת.

תוך כדי העבודה על אלבומם הראשון גילו אותם גם הגיימרים כשמפתחי FiFa 2018 בחרו לאמץ את Best Friend להמנון שלהם. מכאן כבר נסללה הדרך לצמד לפרוץ את גבולות ארצות הברית ולצאת לטורים עולמיים מצליחים. אלינו הם מגיעים להרעיד את האנגר 11 במופע מוזיקלי ויזואלי נוטף אנרגיה כשהם בפסגת הצלחתם.

אז מתי ואיך וכמה?

יום חמישי, 7/6/2018, האנגר 11, תל אביב, כרטיסים: החל מ 219 ועד 329 ש"ח. לכרטיסים בטלפון: *9606 או באתר https://www.eventer.co.il/sofitukker


להאזין לכל הסינגלים בספוטיפיי

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא