כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

הדר עצמוני מאירי – קליפ ואלבום

הדר עצמוני מאירי היא מוזיקאית יוצרת, אמא לשלושה תושבת כפר מעש. משיקה כעת את אלבום הבכורה שלה שאת שיריו היא כתבה והלחינה בהפקתם של מאור שושן ואור פריי. את 11 השירים שבאלבום מלווה קליפ לשיר הנושא "בתוך קופסה" שצולם בימים אלו בחוף פלמחים בידי דניאל גן-אור.

כך הדר על הקליפ המלווה את יציאתו של האלבום:  "השיר הזה מרגש אותי כי הוא תמצית מסיפור על הורות, ילדות וישראליות, הוא תפילה לטוב עבור היקרים לנו מכל בתוך המציאות הלא פשוטה שאנו חיים בה, הוא נצירת רגעי אושר והוא נולד במקום הכי יפה בארץ – חוף הים בפלמחים. מוזמנים להתמכר, לזמזם, לאמץ ולשתף "

באלבומה הראשון מצליחה הדר לגעת ברגעים אישיים ומשפחתיים הנעטפים בשמחת חיים, רוך ואהבה. הדר נעה בין בלדות רכות לסגנון היתולי, לוקחת את המאזין למסע מוזיקלי בין שבילי החיים ומזכירה בית מלא צחוק ותום בשבת בבוקר.

ואתם המאזינים – השמיעו את האלבום בסלון או באוטו ותתמכרו לשירים שייקחו אתכם למסע בין שדות, חופים, דמויות ורגעים ישראליים ומשפחתיים.

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא