כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הגיטריסט סטיב ואי חוזר לישראל

גיטריסט העל וזוכה הגראמי יעביר כיתת אמן אקסקלוסיבית לקהל הישראלי בתאריך 23 במרץ 2018 במועדון רדינג 3. כל הפרטים.

סטיב ואי. צילום: לארי דימרזיו

ראו זאת כהזמנה לתפוס מקום לשלוש שעות תמימות במהלכן יגיש הגיטריסט הכי חשוב בעולם כיתת אמן שתכלול קטעי נגינה לייב של סטיב, שיחה על נגינה, מוסיקה והתפתחות אישית בעולם המוסיקה, שאלות מהקהל ונגינה עם נגנים אורחים.

סטיב ואי ביקר בישראל לראשונה לפני כמעט עשור, הפעם האחרונה שסטיב ואי חזר וביקר בישראל זה היה בשנת 2014, הנה כמה מילים שכתב בעקבות המופע אייל גרוסמן, בנאדם שלא מחמיץ מופע איכותי מימיו – "ההופעה אתמול הייתה מפגן עוצמה של גיטריסט שלא נראה כמותו בארץ בכל כמעט 66 שנות קיומה , וירטואוז גיטרה שלא בחל בשום אמצעי בשביל לספק ולעשות מעל ומעבר כדי לענות על כל ציפייה שאולי הייתה חבויה אצל המעריצים. ההופעה הייתה פאקינג שלוש שעות !!! קיבלנו מעל ומעבר חווית גיטרה על אנושית , גם אקוסטית אבל בעיקר חשמלית . הוא נתן סולואים שלא מהעולם הזה , בעצם כל ההופעה זה סולו אחד גדול של אלוהי הגיטרה – סטיב ואי . קשה להאמין אבל הופעה של שלוש שעות עברה כמו חמש דקות , כולנו נסחפנו בתוך המוזיקה המדהימה , הווליום היה מחריש אוזניים נבלענו בתור חור שחור של מוזיקה מחשמלת ! בכל סוף שיר היה נדמה שהאולם בהיכל התרבות עומד להתפוצץ.. האנרגיות שהיו במקום מהאינטרקציה של ואי ולהקתו עם הקהל היו בשמיים, ואי נראה מאושר ואפילו פיזר הבטחה שהוא ידבר עם ג'ואי סטריאני להביא לפה את הG3, היה קשה לשבת , כל קטע שנגמר עשה בי רצון עז לקום ולמחוא כפיים … ובהחלט לא פעם אחת ,כל הקהל קם ופשוט הריע לאלוף, זה היה משהו יוצא מגדר הרגיל, שלוש שעות לא שרו, אבל הגיטרה שרה ועוד איך שרה ! יותר טוב מזה לא יכלנו לבקש . סטיב – תביא את הG3 איתך, מחכה כבר לסיבוב הבא !!"

מילה ועוד על סטיב ואי

בעוד אמנים רבים מתאימים בקלות לקטגוריה מוזיקלית אחת, וירטואוז הגיטרה, סטיב ואי, לא באמת ניתן לקיטלוג, לאורך השנים הוא משייט לו בהצלחה כבירה בין ז'אנרים שונים. תודות לכשרונו הנדיר וכישוריו הוא הצליח לזכות בקהל אדיר של מעריצים ומעריכים בכל הז'אנרים בו הוא פועל.

האמן שמכר יותר מ-15 מיליון אלבומים וזכה בשלושה פרסי גראמי (לאחר שהיה מועמד שמונה פעמים לפרס הנכסף), בין יתר הצלחותיו, פותח דלת לדור חדש של יוצרים ונגנים. המאסטר חושף את סודותיו בכיתת אמן אקסקלוסיבית, וכן מציע טיפים ועצות לנגינה על גיטרה. הוא יספר על הטכניקה היחודית לו, יופיע ויבצע כמה משיריו ויענה לקהל על שאלותיו.

זוהי הזדמנות נדירה להאזין ולשמוע אותו מספר על תעשיית המוזיקה, הכלים והדרכים לפצח לפתח את הישות המוזיקלית שלך. כמו כן, כמה מהמשתתפים יוזמנו גם לג'מג'ם עם ואי במהלך המפגש.

בין אם אתה נגן מקצועי או גיטריסט מתחיל הנהנה מהתחביב המוזיקלי, מומלץ לא לפספס את המפגש עם ואי, שכן העולם המוזיקה הוא מרתק ומלהיב וההזדמנות ללמוד מאחד האמנים הגדולים היא נדירה.

 

מנהלה: כתת אמן אינטימית עם גיטריסט העל סטיב ואי

23.3.18 רידינג 3, תל אביב

פתיחת דלתות 20:30 | תחילת המופע 21:30

מחיר כרטיס: 275 שח

לרכישה לחצו כאן

הנה תזכורת מהביקורים הקודמים

וידאו על ידי בועז זילברברג

וידאו על ידי צ'רלי מרציאנו

שיעור למתקדמים ++

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא