כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

אוזי אוסבורן יגיע לאמפי בראשל"צ ביולי 2018

חשיפה ראשונית –  אוזי אוסבורן, המוכר כסולנה של להקת בלק סאבאת', אמור להגיע למופע במסגרת The Farwell Tour לאמפי פארק לייב בראשון לציון במהלך חודש יולי בקיץ הקרוב. כל הפרטים.

אוזי אוסבורן, פארק הירקון 2010. צילום: יובל אראל

הבאתו של אוסבורן לישראל מתאפשרת בעקבות סגירת חוזה עם אחד מהמפיקים המוכרים והוותיקים בענף הופעות הפארק בישראל.

כזכור, אוזי אוסבורן הופיע בפארק הירקון בחודש ספטמבר 2010 במסגרת פסטיבל אוזפסט שהתקיים בתל אביב בהפקתו של שוקי וויס, במסגרת אותו אירוע עלו על הבמה בפארק שורה ארוכה של הרכבי מטאל ביניהם Korn, "סולפליי", בצפר, אלמנה שחורה, טל פרידמן והקריות ו-Behind The Sun. אוסבורן נעל את האירוע בהופעה מלאה בקצף אותו התיז במו ידיו על הקהל שעמד סמוך לבמה.

בחורף האחרון קיים אוסבורן מופע משותף עם להקתו המיתולוגית בלק סאבאת', הופעה שנחשבת כהופעתם האחרונה יחדיו ובכלל במסגרת סבב  "The End" שאמור היה להוריד את המסך מעל ההרכב שהביא לנו את להיטי המטאל כפראנואיד, איירון מן ועוד קלאסיקות, אולם אוסבורן עצמו ראיונות שהתקיימו לאחר מכן הצהיר כי לא נראה לו שהוא יפרוש אי פעם בעודו בחיים מהבמה.

במסגרת הסבב The Farwell tour אמור אוזי אוסבורן לפתוח את פסטיבל Download  בדונינגטון פארק, לייצ'סטר, אנגליה בחודש יוני 2018, משם הוא מתעתד להגיע לישראל, אז היום מתברר שיש עתיד למטאל והוא מצוי במערב ראשון לציון, רשמו ביומן, יולי 2018. התאריך המלא שמור בכיס האחורי של מכנסי הג'ינס שלי…

תזכורת, אוסבורן בפארק הירקון 2010

אוסבורן במופע הפרידה מבלק סאבאת', חורף 2017.

 

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא