כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

החום בוטל MALUMA אדון החגיגה

המופע של הזמר, יוצר וראפר מקולומביה חואן לואיס לונדוניו אריאס או בטייטל הבימתי MALUMA באמפי לייב פארק בראשון לציון, חמישי, 12.10.2017. השדרן והעורך המוסיקלי המיתולוגי טוני פיין תפס את הרגעים והחוויות, רפורטז'ה. 

MALUMA מלהיט את ראשון. צילום: טוני פיין

הישג מסחרי בקנה מידה אדיר, חמישה ימים בלבד לאחר שהוכרז המופע ונפתחו הקופות אזלו כל הכרטיסים, 15 אלף המאושרים והמאושרות, בני נוער וצעירים מלאו אמש את מתחם הלייב פארק בראשון כמה שעות לפני תחילתו של המופע כשהם תופסים עמדות צפייה טובות אל מול הבמה הגדולה וה"קאט ווק" שהוקם במיוחד עבור MALUMA וחבורת הרקדניות שלו.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

המופע שנערך אמש במערב ראשון סיים את סבב ההופעות האירופאי של הכוכב הקולומביאני שכל כולו בן 23 בסך הכל אך כבר מאחוריו שבע שנות קריירה אותה החל בגיל 16 עם להיט בתחנת רדיו מקומית  Farandulera.

סוג של סיפור סינדרלה בגרסה גברית, בקצרה – חברת סוני זיהתה את הפוטנציאל והוא הוחתם בלייבל העולמי, תוך זמן קצר ועם כמה שיתופי פעולה עם כמה כוכבי פופ דרום אמריקאיים הוא חצה את חומות המצעדים הלטיניים וכבש את העולם.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

אמש כאמור הוא כבש גם את ישראל או לפחות את ליבותיהם של 15 אלף המעריצים הצמאים למקצבים שמלאו את המתחם.

החגיגה המוסיקלית שהחלה יחסית מוקדם, הרימה את קצב הלמות ליבותיהם של האלפים עם המתח שנבנה אט אט עם הרבה אפקטים של תאורה, לייזר וענני עשן מעל הבמה הענקית, סוג של שיא נרשם עם גיחתו של  MALUMA  לבמה יחד עם להקת הרקדניות שהתהדרו בבגד זערורי ביותר כדי להוסיף עוד כמה מעלות לאווירה הלהוטת בלאו הכי באמפי.

הקהל קיבל אמש את מנת הלטינו המלאה שלו.

פליי ליסט יוטיוב, צילום בר בן לולו 

 

וידאו אינסטוש 

https://www.instagram.com/p/BaLCIQej7lR/?taken-at=974803220

  

  

  

https://www.instagram.com/p/BaLKw1dnPbx/?taken-at=974803220

  

https://www.instagram.com/p/BaLQwEWnNNj/?taken-at=974803220

טוני פיין

אנטוני "טוני" פָיין היה עורך מוזיקלי, מפיק תוכניות רדיו ושדרן רדיו ישראלי ב"קול ישראל" במשך ארבעים שנה. ערך והפיק תוכניות מוזיקה רבות ברשת ג', ובהמשך מונה לעורך האחראי של התחנה. מ-1978 עד 1995 היה העורך והמפיק של תוכנית הרדיו הפופולרית "חדש, חדיש ומחודש", בהגשת שוש עטרי, מ-2009 החל לערוך ולהגיש תוכנית רדיו יומית לצד עופר נחשון, "באוויר", בה מושמעים שירים ישראלים חדשים ומתארחים אישים שונים באולפן. לאחר מכן ערך פיין את התוכנית, שהגישה רויטל עמית. פרש בשנת 2016 ומאז הוא פעיל במסגרת הבלוג.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא