כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

להקת Uriah Heep חוזרת לישראל

בשורה משמחת למעריציה של ענקית הרוק הכבד הקלאסי של בריטניה אוריה היפ – הלהקה חוזרת לישראל לשתי הופעות. כל הפרטים.

חוזרים לישראל. אוריה היפ. צילום: יובל אראל

המפיק פטריק לוסינסקי וחברת ההפקות ProgStage Productions הודיעו כי בעקבות ההצלחה של הופעתה האחרונה של הלהקה בשנת 2015, כשהופיעה לפני כאלף מעריצים במועדון התיאטרון ביפו,  הלהקה האגדית חוזרת בנובמבר לשתי הופעות בחיפה ובתל אביב במהלכן יבוצעו מיטב הלהיטים המיתולוגיים ביניהם Gypsy, July Morning, Lady In Black, Look at Yourself ו Easy Livin ועוד.

כאמור להקת אוריה הי תגיע בתאריך 14 לנובמבר במועדון הוונדבר בר בחיפה, בהופעה שלה ימכרו 400 כרטיסים בלבד, ובתאריך 15 לנובמבר להופעה במועדון ההוואנה קלאב בת"א.

מחברת ההפקה נמסר כי לשתי ההופעות ימכר מספר מוגבל של כרטיסים במחיר מוזל של 259 ש"ח, כשאלה יאזלו יעלה מחיר הנותרים ל 289, כמו כן ימכר מספר מוגבל של כרטיסי VIP הכוללים פוסטר של ההופעה והשתתפות ב Meet and Greet מיוחד עם חברי הלהקה. לרכישה לחצו כאן.

ובתוך כך מוסרים מחברת ההפקה האמונה בין היתר על הבאתה של להקת Dream Theater לתל אביב ב-12 לחודש אוקטובר הקרוב כי עדיין נותרו כרטיסים בודדים, לרכישה לחצו כאן. 

תזכורת – כך זה נראה ונשמע בפעם הקודמת

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא