כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

נינט ב- Hotel Cafe

המופע האקוסטי של נינט טייב ב- Hotel Cafe בלוס אנג'לס, קליפורניה, שידור ישיר בפייסבוק.

נינט, מתוך ההשקה באפריל האחרון, בארבי. צילום: יובל אראל

לקהל הישראלי מבין מעריצי ואוהדי הזמרת יוצרת הישראלית שלקחה את עצמה לנסות את מזלה בלוס אנג'לס, נינט טייב, נכונה הפתעה מעולה היום בבוקר, כאשר הנוטיפיקיישנס בסמארטפונים הודיעו כי כרגע נינט בלייב.

שידור ישיר באמצעות טכנולוגיית Go Live באיכות גבוהה ובתזרים מדיה מלא מתוך האולם של הבמה השניה במועדון ההופעות האיכותי המצוי בין שדרות הוליווד לשדרות סנסט באיזור הכי נחשב – הוליווד לס אנג'לס קליפורניה  Hotel Cafe. נינט עלתה למופע השני באותו ערב, אחרי הופעתם של חברי ה- The Writers Round ולפני המופע של Joe Marson & Friends כשעה אחריה.

מדובר במופע די אינטימי, האולם עצמו מכיל עד 85 צופים, ולפי הוידאו הבמה מזכירה במראיתה את קפה ביאליק הוותיק בתל אביב. השידור עצמו נצפה, רובו בזמן אמיתי, בידי למעלה מתשעת אלפים צופים ולפי התגובות שליוו אותו הקהל ברחבי העולם פשוט אהב את מה שראה ושמע.

במהלך הצפייה בשידור הישיר ניתן היה ללמוד כי הקהל שנמצא במועדון נתן כבוד ואהבה לנינט עם מחיאות כפיים סוערות אחרי כל קטע, עניין המשתלב יפה עם האמירה של המועדון המתהדר בכך שהקהל המגיע להופעות בשתי הבימות שבו נמנע מלשוחח במהלך ההופעות ומצוי בהאזנה דרוכה לכל אורכו של המופע.

לקהל הישראלי הייתה זו הזדמנות מצויינת לטעום מהמופע האקוסטי של נינט, כשהיא מלווה בבן זוגה יוסי מזרחי בגיטרה ובמתופף על גבי קחון, לקראת המופע הצפוי שלה בתאריך 3 באוגוסט באוזןבר בתל אביב.

20 דקות של שידור חי, תנו מבט והטו אוזן.

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא