כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

נפתחה הרשמת אמנים לפסטיבל הבלוז החמישי

פסטיבל הבלוז ה-5 של ת"א יוצא לדרך וההרשמה לאמנים המבקשים להופיע נפתחה, כל הפרטים.

פסטיבל הבלוז החמישי כבר בעבודה מאחורי הקלעים. גם הפעם הוא יתרחש ב 20 מוקדים שונים בתל אביב יפו, 40 הופעות, לאורך 4 ימים בסופ"ש לקראת סוף נובמבר הקרוב. כל מי שרוצה להציע הופעה (בלוז) או הפקה מיוחדת או הרצאה או כל דבר אחר – אנא הירשמו כאן.

ההרשמה פתוחה לשבועיים בלבד – מיד לאחריה יחל הבוקינג. כל התשובות יגיעו אליכם במייל בלבד עד סוף יולי. עדיפות תינתן להופעות בלוז, הפקות מיוחדות לפסטיבל (כולל מופעי מחווה, מוסיקאים שלא הופיעו בפסטיבלים קודמים (כן,כן), מופעי השקת אלבום חדש והרכבים\מוסיקאים שעשו עבודת פרסום נהדרת פעם קודמת!

שאר העדכונים על הופעות הפסטיבל וכל מה שמחכה בו – הכל יעודכן כאן ובדף הפייסבוק של הפסטיבל!

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא