כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

המסיבה של ברונקה

נגה ארז פותחת את סדרת Sit and Listen במרכז ענב לתרבות, דקה לפני שהיא פורחת שוב מעבר לים, רגע לפני שהיא משיקה את אלבום הבכורה Off The Radar, נכח תיעד ומדווח – יובל אראל, וידאו – אדוה אראל.

נגה ארז, מרכז ענב. צילום: יובל אראל
נגה ארז, מרכז ענב. צילום: יובל אראל

יש במרכז ענב, האודיטוריום התרבותי\מתורבת של עיריית תל אביב-יפו על הגג של גן העיר, את הרגע הזה שהאמן עוצר את היצירה ופשוט פונה לקהל ומזמין לקום מהמושבים המרופדים והנינוחים ולגשת לקדמת הבמה, שהרי אין באמת קו מפריד בין הנקודה בה עומד האמן או הנגנים לבין הרחבה הגדולה שמעבר לחצי הגורן של שורות המושבים.

אמש נקודת הזמן הזו הייתה בדיוק הרגע הנכון והמכונן כדי לקחת את המופע הכל כך מושקע אך יחד עם זאת מינימליסטי של נגה ארז ורן יעקובוביץ ממיצג סטרילי מה למופע חם ועמוס בהלמות קצב ואורות המחבר בין הקהל לאמנית.

את הטאבו שלה על רצפת הפרקט לקחה נגה ארז במתחם תפאורה רצפתית בו נשזרו ארבע מקבצי שורות של מנורות פלואורסנט צבעונית שהוצמדו ללוחות הפרקט והיוו חלק מהחוויה האלקטרו דיגיטלית שנעה בין סול קריר עד חום הרווי באלקטרו דאב.

נגה ארז שנחתה בתל אביב בעיצומו של סבב הופעות ברחבי העולם, כשהיא עוברת מיבשת ליבשת, בלי להזכיר את השתתפותה בפסטיבלים חשובים או אירועי ספורט אולימפיים,,, הגישה לבאי המופע את כל אלבום הבכורה שלה, חמישה עשר שירים, מתוכם כבר הספיקה לשחרר באופן רשמי שלושה סינגל קליפים וחלק מהנותרים כבר מוכר לקהל המלווה והעוקב ממופעים קודמים.

מופע מהוקצע, מדויק ונכון, המצליח להעביר את התחושות והחוויה מהשירים, האמן אל הקהל שניצב מולה קרוב קרוב. יש בסגנון הפופ האלקטרוני של נגה סממנים המזכירים את סגנונותיהן של רותם אור בטייטל Totemo מחד, עדי אולמנסקי בטייטל A.D.I מנגד ואווירה אירופאית בכללי.

אמש נראתה ונשמעה נגה בדיוק במקום הנכון לצאת עם האלבום החדש, לתחושתי חבל להאריך את זמן ההמתנה עד השקתו של האלבום, האמור לצאת בפורמט דיגיטלי, דיסק וגם בויניל, מבחינתי הוא יכול לצאת כבר אתמול…

 

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידאו, צילום: אדוה אראל

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא