כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

הדאנסהול של אפיקומן

המופע של להקת הרגאיי Inner Circle במועדון בארבי, רביעי, 27.07.2016. נכח תיעד ומדווח  – יובל אראל.

המעגל הפנימי בישראל. צילום: יובל אראל
המעגל הפנימי בישראל. צילום: יובל אראל

בחגיגה שמחה שכזו הרבה זמן לא ראיתי, חוויתי והשתתפתי, מאות חובבי סצנת הרגאי שהתקבצו אמש במועדון בארבי החלו לפזז עוד בטרם עלו לבמה ששת חברי ההרכב הג'מייקני Inner Circle, אשר הגיעו לישראל להופיע במסגרת הסבב האירופאי שלהם לשנת 2016 ונתפסו בידי גי דרייפוס ואלכס נזננסקי אקא "אפיקומן הפקות", האחראים בין היתר על הבאתם ארצה של שורת אמני רגאיי דוגמת GroundNation, Max Romeo, Black Uhuru, The Congos, Beenie Man, Mr. Vegas לצד הפקת פסטיבלי רגאיי מידי שנה.

טרבור
טרבור "סקאטה" בוניק, הסולן הנוכחי. צילום: יובל אראל

ההרכב Inner Circle נמנה על אגדות הרגאיי מג׳מייקה, כבר יותר מארבעים וחמש שנים בסצנה ועם פרסי גראמי, מוכר במיוחד לקהל הרחב בארץ בזכות שני להיטי מגה ענק – "Sweat – La la long" ו-"Bad Boys", האחרון זכה בתהילה בינלאומית אדירה לאחר שנבחר להיות שיר הנושא בסדרה האמריקאית "Cops". מה שטוב בסצנת הרגאיי הנה העובדה שאורך החיים של השירים הטובים הוא לעולמים, אין זה משנה אם השיר יצא לפני חודש, שנה או שלושים שנה, בסצנה הזו הוא יהיה אלמותי ואהוב תמיד!!

ואכן אמש, כאשר החל המופע קצת אחרי השעה עשר, חגיגת הריקודים והשירה בציבור זרמו לאורך כל הערב קרוב לשעתיים תמימות במהלך בצעו חברי הלהקה ממיטב להיטיהם, כמה גרסאות מחווה לאמנים מוכרים מסצנות הרגאיי, ההיפ הופ והראפ כשהם סוחפים את הקהל עימם להניף ידיים, לרקוד ולשיר עד שהגרון ניחר.

להרקיד את תל אביב. צילום: יובל אראל
להרקיד את תל אביב. צילום: יובל אראל

את הדובדבן, אקא שני הלהיטים האדירים, הם שמרו לסוף, להדרן, שהפך אחרי מחיאות כפיים שריקות ויללות ממושכות להדרן כפול ומשולש עד שהם ירדו מהבמה לא לפני שנתנו בסלפי עם הקהל המאושר.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום יובל אראל

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע, צילום שילי אראל

וידאו

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא