כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

למצוא תגליות באף…

מוצאי שבת בתדר בית רומנו, מגזין אף מתלבש על המתחם, חוברות, תערוכות, הופעות ושידורי הרדיו מוקדשים לאנשי המגזין הפצפון העצמאי שנולד בירושלים, כל הפרטים משחרר מהעטיפה – יובל אראל.

אף בתדר. צילום: יובל אראל
אף בתדר. צילום: יובל אראל

אמנם לא נמניתי הערב בין 21,700 איש שהגיעו לפארק הירקון למופע של ליידי גאגא, אולם כן נמניתי בין המאות שמלאו את מתחם התדר ברחבה הפנימית בבית רומנו בתל אביב לחגיגת השבת של אנשי מגזין "אף" המלווה בסדרת הופעות ואטרקציות נוספות.

הצוות העומד מאחורי המגזין הכי פצפון אך הכי פופולארי בקרב הסצנה ברחבי הארץ מחזיר אחרי פגרה ארוכה מדי ומלחמה מדכאת מדי את המגזין לחיים שלי, שלנו ושלכם. ממש לפני הפקת גיליון נוסף מהמגזין הם נוחתים בבית רומנו במתחם התדר כדי להשיק תערוכה, לחדש את ימיה של תוכנית הרדיו "אף באוויר" שהחלה את חייה מעל הר הצופים בירושלים ולהגיש לקהל שהצביע ברגליו ומילא את השולחנות ליין הכולל הופעות של סאן טיילור, הילה רוח, קוסטה קפלן וכמעט חיה מילר ואת אחת הדמויות הירושלמיות תל אביביות הכמעט מיתולוגיות בסצנה – אסף עדן המוכר בטייטל – רייסקינדר.

האחים ברויד, אשליות. צילום: יובל אראל
האחים ברויד, אשליות. צילום: יובל אראל

אולם גולת הכותרת לערב היו שתי הופעות יוצאות דופן, האחים גבריאל וגילברט ברויד מלהקת "שעלת נפוצה" מצרפים אליהם שתי בנות בהרכב חדש – "אשליות" המגיש שירים הנותנים בראש ללא בושה אבל הפעם במעטפת מוזיקלית המבקשת להחיות את הרכבי הגוספל והאמריקנה הישנה והטובה בנוסח גיבורי הסרט "אחי, איפה אתה?" –  "?O Brother, Where Art Thou" של האחים כהן בכיכובו של ג'ורג' קלוני. המילים הישירות, הבגדים והקולות, גנבו את ההצגה!

ישי גרוס בתדר, שבת שניה בספטמבר. צילום: יובל אראל
ישי גרוס בתדר, שבת שניה בספטמבר. צילום: יובל אראל

הממתק המוזיקלי הנוסף הייתה הופעה קצרה של ישי גרוס, מי שעומד מאחורי אחד ההרכבים הירושלמים החשובים של העשור האחרון "שני אחרון אוקטובר" ונטש את הסצנה כאשר התחזק באמונה יהודית ועבר להתגורר בצפון, ישי, כשציציות הטלית מבצבצות מתחת לחולצתו הגיש לקהל משיריו החדשים הטבולים יהדות ואמונה, רחוקים קמעה מהשאלות והמחאות שהציב במסגרת ההרכב ההוא, באוקטובר הקרוב יופיע ישי עם שני אחרון אוקטובר באינדינגב.

בקטנה – אכן מצאתי תגליות באף, אוסף גיליונות המגזין הכי פצפון בארץ גדל הערב בכמות נכבדה…

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופעים

וידאו אשליות

 

 

 

 

 

 

 

וידאו ישי גרוס

 

 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא