כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

פס קול שבועי 07.07.2014

אסופת הקליפים, השירים והאלבומים מהימים האחרונים.

חומוס פול פלאפל להפשרת המתח הציבורי. צילום: סמסונג 4
חומוס פול פלאפל להפשרת המתח הציבורי. צילום: סמסונג 4

כן, לא ממש סופשבוע, אבל הי, הכל גמיש, אז היום הכל משתחרר ומוגש לכם להאזנה, אולי זה ירכך את הצלילים האחרים הנשמעים בימים האחרונים, יותר אהבה וחמלה מאשר שנאה ואלימות, הרבה מיינסטרים, הגבירו הצליל והאזינו.

 

 אורן ברזילי – WHITE LIES

אורן ברזילי, הארנבת הכי חושנית במופע של דר' קספר חוזר כעת בהפקה משותפת עם תמיר מוסקט עם סינגל קליפ מדהים ביופיו. לוחשים לי שאורן יחגוג את השקת האלבום שבדרך די בקרוב במופע חדש ומעניין, סטיי טיונד…

 

יונתן לויטל – ילדונת

לאחר שנים רבות שבהן הוא לוקח חלק מרכזי מאחורי הקלעים של תעשיית המוסיקה כבסיסט של יהודה פוליקר, עמיר לב, רות דולורס וייס, יהוא ירון ועוד רבים וטובים, עובר לויטל אל קדמת הבמה עם EP חדש – "ים יבשה" – שבעה שירים אישיים אותם כתב והלחין. את האלבום הפיק מוסיקלית יחד עם היוצרת המוערכת הילה רוח ("כלבי רוח").השבוע משוחרר הסינגל ראשון – ילדונת.

 

יפעת אורגד – התמימה

יפעת המתגוררת באופן זמני בברקלי, סן פרנסיסקו, מתגלה כיוצרת מוכשרת המשלבת במרבית שיריה הומור מתוחכם וקלילות. היא עומדת להשיק אלבום בכורה אותו הפיק ועיבד דניאל סלומון בעוד יפעת אמונה על הכתיבה וההלחנה. השבוע משיקה יפעת אורגד סינגל חדש – התמימה. בתאריך 22 ליולי תגיע יפעת ארצה ותחגוג את השקת האלבום במופע השקה חד פעמי בתיאטרון תמונע,  תרשמו ביומן.

 

גיא ויהל – מרוב אושר

גיא מנטש ויהל דורון, צמד הזמרים-יוצרים, זוכי פרס תגלית השנה של אקו"ם שהפכו לאחד מהשמות החמים בתעשיית המוזיקה בישראל, משחררים השבוע סינגל ראשון בדרך לאלבום חדש ושלישי – מרוב אושר. גיא ויהל שהספיקו השבוע לחמם את עידן רייכל בפארק יופיעו בתאריך 8 באוגוסט בזאפה תל אביב, תרשמו ביומן

 

נעמה כהן – לא להיות שם

סינגל חדש ושלישי של נעמה כהן, לקראת אלבום בכורה חדש, ואף מילה על הצמד שמעל..

 

לירן דנינו – הרבה ממך נשאר

בדרך לאלבומו השני משיק לירן דנינו, יוצא כוכב נולד סינגל שלישי – הרבה ממך נשאר, לירן שכבר ממוצב במקום טוב במיינסטרים הישראלי, הופיע בשבוע החולף לפני 20 אלף חיילים ובנות שירות לאומי כחלק מהמופע המקדים לעידן רייכל בפארק, בתאריך 19 לאוגוסט הוא יופיע בזאפה הרצליה, בנות, תרשמו ביומן.

 

שלומי ברק – עוד תראי

שלומי ברק עובד בתעשיית המוזיקה כבר למעלה מ-15 שנה כזמר ונגן מבצע, בשנתיים האחרונות, שלומי החל לעבוד על אלבום הבכורה שלו עם המוזיקאי והמפיק תמיר קליסקי (אתניקס) שהחליט לקחת את שלומי כבן חסותו, לשדך לקולו של שלומי את מיטב הכותבים והמלחינים בישראל (צביקה פיק, מירית שם אור, דור דניאל, בצלאל אלוני ועוד), לצד חומרים מקוריים ששלומי כותב ומלחין, ויחדיו להרכיב אלבום בכורה איכותי, ייחודי ומסקרן. השבוע מושק הסינגל השלישי – עוד תראי.

 

תמי ענבר אף אחד

אלבומה החדש של תמי ענבר, זוגתו של המוזיקאי מיכה שטרית,  נולד מהתמודדות עם אבל על מותו של אביה. אסופת שירים אישיים וחשופים בהפקה מוזיקלית קסומה של רן שם טוב ובעבודה משותפת עם רונן שפירא, גידי רז, חיים לרוז, פטריק סבג. ״אף אחד״ הוא השיר הראשון שיוצא מתוך האלבום החדש, בקרוב תצא תמי לסיבוב הופעות.

 

מורין נהדר – קריה יפהפייה

מורין ילידת איספהן, בוגרת שני תארים באקדמיה למוזיקה בירושלים המוכרת לציבור כפייטנית המשמרת את מסורת השירה והפיוט היהודי- פרסי מחד וכזמרת המשתפת פעולה עם אמנים ישראלים רבים, ביניהם רונה קינן, שאנן סטריט, ברי סחרוף, אהוד בנאי, דין דין אביב ושלמה בר, עומדת להשיק בחודש אוגוסט אלבום המבוסס על לחנים מקוריים של מורין לפיוטים על מילותיהם של הפייטנים רבי יהודה הלוי  ורבי זכריה אלצ'אהרי. קריה יפהפייה הנו הסינגל הראשון מתוכו ואני פשוט מתמוגג ממנו.

 

צביה אהרוני – עכשיו לנשום

נבחרת של זמרות באלבום מוסיקה ישראלית ייחודי – רות דולורס וייס, יעל דקלבאום, מיקי קם, דין דין אביב, דיאנה גולבי, דאנה איבגי, רודי ביינסין, קמילה וחני דינור לוקחות חלק בפרויקט מוסיקלי חדש וייחודי, פרי עטה של צביה אהרוני – פזמונאית, שחקנית ומנחת קבוצות המשיקה השבוע אלבום בכורה. צביה תחגוג את השקת האלבום בתאריך 17 לספטמבר, תעקבו…

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא