כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

בין שני הקווים של בן צוק

השקת אלבום בכורה "בין שני קווים" לבן צוק, סולן להקת סולמה, מועדון בארבי 27.08.2013, אורחים – סיון טלמור, יעל דקלבאום, ניקי כינור, גיא שמי, מיקי ורשאי. נכח, צילם, תיעד ומדווח – יובל אראל.

בן צוק, בין שני קווים, בארבי. צילום: יובל אראל
בן צוק, בין שני קווים, בארבי. צילום: יובל אראל

בן צוק הנו זמר-יוצר, שהגיע לעיר הגדולה ממצפה עמוקה שבגליל, בוגר בית הספר למוזיקה רימון שם התמקד בתחום ההלחנה והכתיבה, במהלך השנים האחרונות נטל חלק בהרכב להקת סולמה בה היה אחד משלושה סולנים וגיטריסט.

בשלושת השנים האחרונות שקד בן צוק על שירים אישיים לקראת אלבום בכורה, מדובר בשירים שכתב והלחין לצד שירים שאסף וליקט לאורך השנים. בן משלב באלבום הבכורה שלל סגנונות מוזיקלים הנעים מרוקנ'רול בועט ומחאתי ועד בלדות מרגשות.

את בן פגשתי לראשונה (אמנם נכחתי באחת ההופעות של סולמה אך זה היה לפרק זמן קצר) במסע לקראת האלבום באחד הלילות ההם בתל אביב כשהגעתי בשעת לילה מאוחרת למועדון אוזןבר, שם עלה בן צוק להופעה, לחגוג את השקת שירו "זה רק הים סוער" שמהווה חלק מאלבום הבכורה "בין שני הקווים".

סיון טלמור ובן צוק, בארבי. צילום: יובל אראל
סיון טלמור ובן צוק, בארבי. צילום: יובל אראל

אמש חגג בן צוק את השקת אלבום הבכורה במועדון בארבי במופע שקרא תיגר על ההתכנסות ההמונית מול מסכי הטמבלויזה במופע הגמר של אחד מתוכניות הטראש "האח הגדול", מאתיים האנשים שהגיעו אמש למועדון למופע חצי אינטימי ובאווירה אחרת הוכיחו כי המוזיקה חיה ונושמת גם בשעות הקשות לתרבות המקומית…

יעל דקלבאום ובן צוק, בארבי. צילום: יובל אראל
יעל דקלבאום ובן צוק, בארבי. צילום: יובל אראל

מה שהיה במועדון בארבי זו פשוט מסיבת חברים, ולבן יש הרבה חברים וחברות, שהצטרפו במהלך המופע לחגיגה מוזיקלית מוצלחת ביותר, לצד ההרכב המלווה את בן צוק – קובי פרחי – גיטרות, שירה והפקה מוסיקלית, מתן אפרת – תופים, תומר מש – בס ושירה, אורי דקל – קלידים וכלי הקשה, נטלו חלק בהופעה האורחים – סיון טלמור, יעל דקלבאום, ניקי (שהייתה יחד עם בן בסולמה) והכינור, גיא שמי (מרסדס בנד, אינפקציה) ומיקי ורשאי והקונטרבס.

פליי ליסט – בין שני קווים, זה רק הים הסוער, אני שוכב לי כל הגב (מחווה), עדרים, דרימר, שקיעות, לא לפספס דבר (טלמון), לחזור, שלושים, מנהיג, שובי לכאן, מאה אחוז אור (דקלבאום), אין לי לאן, כמה שזה טוב לנו, לברוח.

הדרן – געגוע

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

וידיאו

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא