כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי

הקליפים

קליפ הוא יותר משיר, קליפ הוא מסר שמבקש לתעתע בחושי הראיה, השמיעה והרגש, הנה כמה שכאלו המלווים בסיפורים.

YouTube
YouTube

 להציג במסך גדול וחד, לפתוח רמקולים, לצפות ולהאזין

 

החלוקה הרכה של ג'וזף מון

ג'וזף, אף מילה על להקת "אומללה" אותה הוביל כסולן, משיק היום וידיאו קליפ ראשון, השיר "Divided Mellow", סוג של קליפ Low-fi, אפס התרחשות בחצר אחורית, תפאורה מינימאליסטית וגזירות של מגזינים. או במילים אחרות – Surf Hip hop under flat bell influence. על פניו צולם בירושלים…

 

הלב של עדי אולמנסקי

עדי, אף מילה על להקת "לורנה בי" במסגרתה פרצה מהסצנה הירושלמית היישר להוויה התל אביבית, עושה זאת כעת בין ישראל ללונדון, השיקה לפני חודש קליפ חדש ומעניין לשיר "My Heart", מרגיש לי כל כך ליד הקליפ של ג'וזף במובן מסויים, המובן של ירושלים, תל אביב, אירופה, צולם בקריית המלאכה, בין א לה רמפה, מערכת הארץ ומשרדי הלייבל אנובה. צפייה.

 

כמה ענוגה רוני דואני

עם רוני דואני הסיפור קצת שונה, אחרי מפגש תקשורתי בה חשפה מקצת מהשירים אותם היא תבצע באלבום חדש שיוקדש לפס הקול שלא חוותה בילדותה, היא לוקחת את אחד השירים שכבר השיקה כסינגל – "ענוג" של נוער שוליים ומגישה אותו בשתי גרסאות קליפ מעניינות, באחת היא פשוט רוקדת להנאתה ובשני היא משתפת פעולה עם איסאטו בוייקו מההרכב "ווקה פיפל" המבצע את כל תפקידי כלי הנגינה אחד לאחד באמצעות קולות אנושיים, החיבור הפעם לקליפים הוא בנגיעה של הדאב סטפ, המקשר לחומר של עדי. צפייה, התענגות…

 

ריף, את צוכה או בוחקת?

ריף כהן, כבר מעבר להשקת אלבומה הראשון, כבר מעבר להצלחה באירופה, קופצת לישראל לביקור, הספיקה השבוע לרקוד ולשיר עם רביד כחלני וימן בלוז, אמש הופיעה בבארבי עם עופר מאירי ממטרופולין, נוגעת לא נוגעת בהוויה המקומית, השיקה לפני כחודש קליפ מרתק לשיר "JEAN QUI RIT JEAN QUI PLEURE" סוג של משחק המסכות בתאטרון הקלאסי הבוכה והצוחקת, שיטוט בנופים הירושלמים והמדבר, כמה נפלא..

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא