כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

אש ומים באוזן (בר)

 Firewater –  הלהקה שמאופיינת כ"פאנק עולמי" ומשלבת אלמנטים של סקא, פולק, קברט ומוזיקה צוענית יחד עם פאנק רוק חוזרת לאחר היעדרות של 4 שנים מהבמה הישראלית. אוזן בר, 26 ו- 27 במרץ, כל המידע ההכרחי כאן.

Firewater. צילום: יחסי ציבור
Firewater. צילום: יחסי ציבור

Firewater, שהוקמה של ידי טוד איי ב-1995 בניו יורק, יכולה להיות מתוארת בצורה הטובה ביותר כקולקטיב מוזיקלי. בין המוזיקאים הרבים אשר תרמו את כשרונם ליצירת הלהקה ניתן למנות את אורן קפלן (Gogol Bordello) ואת תמיר מוסקט  (Balkan Beat Box).

הלהקה מגיעה לישראל במסגרת סיבוב ההופעות האירופאי בעקבות יציאת אלבומם החדש International Orange אשר מוקסס על ידי תמיר מוסקט. האלבום, אשר הוקלט באיסטנבול ותל אביב במהלך 2011, ממשיך את המסורת ארוכת השנים של הלהקה לחיבור תרבויות וסגנונות. מקצבי תופים תורכיים, סאונד גיטרות משונן וכלי נשיפה שזועקים לשמיים נוגעים בגרוב השורשי ביותר של מדינות כמו ג'מייקה, תורכיה, הודו ויוון.

לכם, הקוראים כאן בבלוג, חפרתי במיוחד, כל האלבום, באופן חוקי למהדרין, להאזנה בסטרימיניג, כאן, ללחוץ, עכשיו, גם על התמונה.

את Firewater זכה הקהל הישראלי להכיר בזכות הקשר ההדוק עם Blakan Beat Box שחיה ופועלת על קו ניו יורק- תל אביב. החיבור המקומי ליצירה של הלהקה הולך יד ביד עם האהבה הגדולה למוזיקה שמצליחה לשלב בין רוק, פאנק וחגיגה צוענית לכדי מסיבה פרועה. ההופעות של Firewater ידועות ברמת האנרגיה הגבוהה שלהן וניתן לצפות להילולה אמיתית.

ההופעות הישראליות יחתמו את הטור האירופאי ויתרחשו במוצאי ליל הסדר ביום שלישי ה 26.03 וביום רביעי ה 27.03. את הערב הראשון תפתח להקת הסרף RPS Surfers ולפני ואחרי ההופעה יתקלט DJ Shotnez (אורי קפלן Balkan Beat Box). את ההופעה השנייה יפתחו The Sisters (איתמר ציגלר, תומר יוסף, תמיר מוסקט ואורי קפלן) ויתקלטו system sound BBB.

ההופעות מתקיימות במסגרת שיתוף הפעולה הפורה בין האוזןבר ליקב רמת הגולן תחת הכותרת של "ליין הופעות גמלא". במהלך שני הערבים צפויות הפתעות בבר על יינות מסדרת גמלא של היקב אשר יהלמו את רוח החגיגה הצוענית של ההופעות.

כרטיסים במכירה מקוונת ב 99 ש"ח לתאריך  26.03: http://www.ozenbar.com/he/15984/firewater

כרטיסים במכירה מקוונת ב 99 ש"ח לתאריך 27.03: http://www.ozenbar.com/he/16137/firewater

(בערב המופע הכרטיסים יעלו 119 ש"ח)

 ועכשיו, תאכלעס, האש\מים בהופעה בקיץ האחרון, לכו על זה!!

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא