כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

בלוג המוזיקה אפרכסת חוגג שנתיים

אפרכסת, בלוג מוזיקת השוליים המקומית מציין שנתיים לפעילות בחגיגה מוסיקלית במועדון האזור, כל הפרטים, הרכילויות והנתונים.

אפרכסת, בלוג אינדי שמינדי בן שנתיים.
אפרכסת, בלוג אינדי שמינדי בן שנתיים.

חפירה:

טוב, אז ככה, אנחנו שכנים, יושבים על אותו שרת, הפטנט הזה של וורד פרס שהאכיל את מיקרוסופט צנוניות ישנות ושינה את עולם הבלוגים החופשיים. לא רק שאנחנו שכנים, גם נכנסנו ל"דירות" שלנו על השרת בסמיכות זמנים, אפשר לאמר גם שאנחנו חיים בסוג של סימביוזה – אפרכסת מדווח מה צפוי במהלך השבוע והבלוג של יובל אראל (אני) מדווח מה היה באותם אירועים,לא כולם, חלק נכבד…

והשכנים שלי, הם ארז טן-בריק, אייל פדר וחמוטל רונן, חבר'ה צעירים, שמעבר לעיסוקיהם היומיומיים בלימודים, פרנסה ופעילות חברתית, מוצאים גם את הזמן לקלוט, לעבד ולהכיל עבורכם את לוח ההופעות בסצנת האינדי שמינדי בגוש דן.

אפרכסת, הבלוג שלהם, כולל דיווחים שוטפים של הופעות מומלצות, כבר שנתיים שהם חופרים בפייסבוק, יוטיוב, בנדקאמפ, סאונדקלאוד, אפילו במייספייס לפעמים, הם מכתתים את רגליהם ברחובות העיר, מבזבזים המון כסף על בירה (הכרטיסים בד"כ בחינם, כן), גורמים נזקים בלתי הפיכים לעור התוף שלהם (כי אין להם אטמי אוזניים כפי שאני משתמש בהופעות..) נו ובעיקר – עושים חיים משוגעים (לא, זה עבורכם, הם עובדים קשה..).

תאכלעס:

השלישייה הזו מארגנת יום הולדת שנתיים לבלוג שלהם, בתאריך 22.02.2013, יום שישי לפני פורים, החל מהשעה 13:00 בצהריים במועדון "האזור", הרכב 13 תל-אביב.

הם תיאמו עם כמה הרכבים ומוסיקאים הנחשבים להבטחות של הסצנה בשנה הקרובה שיופיעו במסיבה – איתמר ציגלר, יהוא ירון, דניאלה ספקטור, אנטיביוטיקה, עבודות עפר וניקול מרסדס.

האפרכסות האלו גררו אפילו את אורי זר אביב שיהווה האימפרסריו של האיוונט (מנחה) וגם את קוטנר הצעיר הם לקחו ומתכוונים להניח אותו בעמדת התקלוט. יש מידע שתיפתח במקום בסטה לדיסקים וכל מיני דברים…

אינדי שמינדי אבל אפשר לרכוש כרטיסים בדרך טכנולוגית מתקדמת ונוחה מאוד, רכישת כרטיס במכירה מקוונת בעלות של 40 ש"ח דרך הלינק הזה – https://www.tixwise.co.il/he/afarkeseth.

רכישה ביום האירוע בקופה זה 50 ש"ח, אז תקדימו את רכישתם ברשת!!

אפשר גם לעשות פוזה ולהירשם לאיוונט שכולם ידעו שאתם באים, לראות, להראות ולשמוע כמובן – https://www.facebook.com/events/108320829349472

תתכוננו, הנה חומר להאזנה מוקדמת

איתמר ציגלר

http://itamarziegler.bandcamp.com/

אנטיביוטיקה
http://antibiotica.bandcamp.com/

דניאלה ספקטור
http://danielaspector.bandcamp.com/

יהוא ירון
http://yaronyehu.bandcamp.com/

ניקול מרסדס
http://nicolemercedes.bandcamp.com/

עבודות עפר
http://avodotafar.bandcamp.com/

יש גם פוסטר למי שרוצה לגזור ולתלות בחדר…

פוסטר
פוסטר

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא