כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

זוהר רביץ נהנה מהרגע

מופע לילי, זוהר רביץ והלהקה, אורחת- טל בלכר. אוזןבר 21.10.2012 23:30, נכח, האזין, תיעד ומדווח – יובל אראל.

זהר רביץ נהנה מהרגע. צילום: יובל אראל
זהר רביץ נהנה מהרגע. צילום: יובל אראל

אמש בזמן שהייתי במופע בושמיל עם אלישע בנאי וארבעים השודדים נשלחה אלי הודעה – ההופעה הבאה היא של זוהר רביץ, שווה להישאר, אז נשארתי…

זהר רביץ הוא צעיר תל אביבי בן 28 שלקה במחלת לב קשה ממנה ניצל רק בזכות תרומת לב, החליט לפנות ללימודי סאונד. לימודים שדירבנוהו ליצור מוסיקה ולשיר. את שיריו השמיע לדודיו יעקב ויהודית רביץ לשם חוות דעת. בעקבות כך הוקלטו השירים לכדי אלבום בכורה "חלומות באספמיה" שהושק ביולי 2010.

זוהר רביץ והנגנים, אוזןבר. צילום: יובל אראל
זוהר רביץ והנגנים, אוזןבר. צילום: יובל אראל

בימים אלו מתגבש אלבומו השני של זוהר "ליהנות מהרגע", אמש הייתה זו הזדמנות לתפוס את המופע הלילי ולהאזין לשירים הן הישנים והן החדשים, את זוהר שניגן באורגן ושלוש בובות כבשה שלא הבנתי את קשרן למופע והמוסיקה ליוו בגיטרות – אריאל טוכמן ודניאל שוהם, בבס – אלעד סיקל, בסקסופון – אייל נצר, בחצוצרה – יעל גבע ועל התופים וההפקה המוסיקלית – רועי חלד.

במהלך המופע שהתקיים באווירה אינטימית סביב שולחנות ונרות התארחה הזמרת הצעירה טל בלכר, זוהר היה נינוח מאוד לאורך כל המופע, העיר הערות בהומור על עצמו והקהל ונראה כי אכן הוא נהנה מהרגע.

לחצו לצפייה בגלריית תמונות מהמופע

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151193716454654.473377.721654653&type=1

וידיאו

בקרים קרים – סינגל חדש, צילום: יובל אראל

האזינו לפלייליסט של אלבום הבכורה

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא