כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

הבלוגרים באים, הבלוגרים באים – welcome music bloggers

הותר לפרסום…לפני מספר שבועות פגשתי את עדי קפלן בהופעה בבארבי, היא סיפרה לי כי משלחת של בלוגרים מתחום המוסיקה בחו"ל מתארגנת לביקור בארץ ושאלה אם אני מוכן ליטול חלק במפגש.

לאחר מספר שיחות ומפגש התנעה, בהם נטלתי חלק, הרעיון קרם עור וגידים, חברת קינטיס, בה עובדת עדי, גאה להציג פרויקט נוסף בסדרת VIBE ISRAEL  במסגרתו היא מארחת מובילי דעה אינטרנטיים בינלאומיים מתחומים שונים, במטרה לשפר את תדמיתה של ישראל בעולם.

חברת קינטיס הינה חברה לתועלת הציבור, סטארט-אפ חברתי א-פוליטי הפועל ללא מטרות רווח לשיפור תדמיתה של ישראל, הן בעיני הישראלים עצמם והן בעיני העולם, באמצעות יצירת שיח חדש על ישראל כמייצגת חדשנות, יצירתיות ויזמות. בין שלל הפרויקטים אותם היא יוזמת ומפיקה, גם Vibe Israel  במסגרתו קינטיס מארחת מובילי דעה בינלאומיים הנחשפים לשפע והחדשנות שישראל מייצרת במגוון תחומים.

בפרויקט הנוכחי ההתמקדות תהיה בתחום המוסיקה, שכן בשנים האחרונות ישראל תופסת תאוצה הן באמצעות מוסיקאים ישראליים המצליחים בעולם והן במגוון האומנים הבינלאומיים המופיעים בארץ וחווים את ישראל מבפנים כמרכז אנרגיה שאין דומה לו בעולם.

מספרת ג'ואנה לנדאו, מנכ"לית קינטיס: "לפני כמה שנים השכלתי להבין שבעיות יש לכל מדינה, הרעיון הוא להציף את היתרונות , בעיקר במדינה שיש לה מה להציע, כמו ישראל. מגוון המוסיקאים, הסטרטאפים, האמנים ומעצבים, חיי הלילה של ת"א, החקלאות, המחקר הרפואי פורץ הדרך, התרבות ועוד תחומים רבים שישראל מספקת וצורכת הופכים אותה למרתקת ומעוררת השראה. ובאמצעות Vibe Israel  הייחודי, ניתן יהיה לשגר אל העולם את המקוריות המקומית ובכך לשפר את תדמיתה של ישראל בדרכים בלתי אמצעיות וא- פוליטיות. קינטיס לא מתיימרת להציג את ישראל כאוטופיה אלא לחדד ולהדגיש את צדדיה הייחודיים והבולטים".

כאמור היום, 02.03.2012,  מגיעה המשלחת ובה בלוגרים מארה"ב ואירופה. חברי המשלחת מייצגים את הבלוגים הנחשבים והפופולאריים בעולם המוסיקה עם חשיפה עצומה של למעלה מ 9 מיליון גולשים  בחודש. מדובר בחשיפה חסרת תקדים לה יזכו האומנים המשתתפים מחד והתדמית הישראלית מאידך.

במהלך השבוע בו ישהו בישראל יחוו הבלוגרים את המוסיקה והתרבות המקומית באופן דינאמי הכולל מפגשים עם אומנים המייצגים קשת רחבה של סגנונות מוסיקאליים, הופעות חיות, בלוגרים מקומיים, סטרטאפים, מסעדות, חיי לילה וכל זאת בהתמקדות על המעטפת המוסיקאלית העשירה.

המוסיקאים אליהם ייחשפו הבלוגרים – עידן רייכל, משינה, אינפקטד משרום, TYP – עברי לידר וג'וני גולדשטיין,  אחינועם ניני, נינט טייב, גבע אלון, קרולינה, קותימאן,  איזבו, הקולקטיב, יוסי פיין, שממל, אורן ברזילי, יוסלס איי.די, אטליז, אלקטרה, טייני פינגרס, מארש דונדורמה, חאלס, אורפנד לנד, התפוחים, בום פם ואחרים

על חברי המשלחת נמנים מנהלי הבלוגים – NME – New Music Express, MTV Iggy, This is Fake/DIY, Feel my bicep, The Burning Ear, אנשי קינטיס בסיוע האמנים, סוכנויות בוקינג ויח"צ יחד עם כמה בלוגרים, אני נמנה עליהם…יתלוו לאירוח המשלחת ובאירועים אותם יחוו, דיווחים על מה ואיך יתפרסמו בהרחבה בבלוג של יובל אראל.

עדכונים שוטפים בפייסבוק  Kinetis טוויטר  Vibe Israel  ובבלוג של kinetis ובבלוג של Vibe Israel

במהלך השבוע הבלוגרים יצייצו ויעלו פוסטים מחוויותיהם בישראל לקהל עוקביהם – ניתן לעקוב אחריהם בקישורים הבאים

http://www.nme.com/

http://www.mtviggy.com/

http://www.thisisfakediy.co.uk/

http://www.feelmybicep.com/

http://www.theburningear.com/

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא