כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

סיקור הופעות

אדם צ'אקיר בלבונטין 7 Adam Chakir

אדם צ'אקיר, מופע לחברים, לבונטין שבע תל אביב. 08.01.2011 21:00 מוצ"ש, כתב, צילם וגם הסריט: יובל אראל.

אדם צ'אקיר בלבונטין 7 Adam Chakir
אדם צ'אקיר בלבונטין 7 Adam Chakir

מוצאי שבת, המרתף של לבונטין שבע מתחיל להתמלא בקהל צעיר, קצת שונה מהקהל המיוחד של סצנת האינדי התל אביבית, הבנים מגולחים ומסורקים, הבנות מעודנות מה, הלבוש מאופק וסולידי, אפילו נצפה בחור לבוש באפודת צמר…חלקם משפטנים, חלקם מתמחים, מסתבר שהם הגיעו כדי לתת כבוד לעמיתם למשרד ולמקצוע עורך הדין אדם צ'אקיר ממשרד גורניצקי בתל אביב, אחד המשרדים הגדולים בתחום המשפט האזרחי — מסחרי, אדם עולה לבמה עם להקתו, המופע מתחיל.

ביו:

אדם צ'אקיר, יוצר וזמר, נולד בשנת 1982, גדל בהרצלייה וכיום מתגורר בתל אביב.
בילדותו החל בלימודי נגינת פסנתר קלאסי ובנעוריו למד לנגן בגיטרה בס בקונסרבטוריון ברמת השרון.

אדם הוא בוגר מגמת המוסיקה בבית הספר התיכון לאומנויות על שם יגאל אלון, שם גם החל בכתיבת יצירותיו הראשונות אשר ניזונו והושפעו מהמוסיקה הקלאסית עליה גדל והתחנך ובעיקר מיוצרים אמריקאים ובריטים מז'אנר הרוק.

את שירותו הצבאי עשה ביחידה מודיעינית כאשר במקביל הוא ממשיך לפתח ולמקד את דרכו בתחום המוסיקלי ומופיע עם שיריו במקומות שונים בתל אביב, ביניהם- קפה ביאליק, תיאטרון תמונע ומועדון הבארבי, ואוסף קהל מאזינים נאמן.

בתום שירותו הצבאי נרשם ללימודי משפטים והרבה בנסיעות לניו יורק שם נחשף לאמנים רבים ומגוונים אשר הופיעו במועדוני פולק-רוק אליהם אהב ללכת. ההשפעות המוסיקליות המגוונות וריחות העיר ניו יורק הובילו אותו לכתיבת שירים חדשים אשר מרכיבים את אלבום הבכורה שלו אותו החל להקליט עם סיום לימודיו האקדמיים בשנת 2007 ..

צ'אקיר, הלחין את כל שירי האלבום, כתב את מרביתם ובמספר שירים שיתף פעולה עם הכותב ארז ברזוליק ביניהם "ירח קרטון " הסינגל הראשון מתוך אלבום הבכורה. את האלבום הפיקו מוסיקלית מאיר BIG M , עמר זילברשטיין ואיתי זילברשטיין.

 

לצפייה בגלרית תמונות באלבום הפליקר שלי

לעמוד האוהדים בפייסבוק

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא