כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

חורף חם – ריק וויקמן בישראל

ריק וויקמן, הקלידן המיתולוגי של להקת YES מגיע לישראל באמצע ינואר למופע ברדינג3, כל הפרטים.  הידיעה מתפרסמת במקביל גם ב"מגפון" עיתון עצמאי ברשת.

ריק וויקמן. צילום: לי ווילקינסון - יח
ריק וויקמן. צילום: לי ווילקינסון – יח"צ רשמי

החורף הקרוב מבטיח הנאה צרופה לאוהבי הרוק המתקדם בישראל, במסגרת סדרת Progstage המתקיימת במועדון רידינג 3 בנמל תל אביב, יככב בין היתר ריק וויקמן, האגדה מאחורי יצירות המופת של להקת הפרוגרסיב הבריטית YES  ויוצר וירטואוז בפני עצמו. 

נגן הקלידים המיתולוגי הבריטי, צפוי להגיע לישראל ויקיים מופע אקוסטי נדיר במהלכו ישולבו יצירות של להקת YES, חומרים מאלבומי הסולו שלו לצד נרטיבים ייחודיים בהומור הבריטי בו הוא נודע.

ריק וויקמן ובנו אדם, עילוי בפני עצמו. צילום: לי ווילדינסון - יח"צ רשמי
ריק וויקמן ובנו אדם, עילוי בפני עצמו. צילום: לי ווילדינסון – יח"צ רשמי

ריק וויקמן, המוגדר כאחד מגדולי נגני הקלידים בתולדות המוזיקה והרוק המתקדם במיוחד, מי שעומד מאחורי יצירות מופת כ"שש הנשים של הנרי השמיני", ו"המסע למרכז כדור הארץ", ניגן עם אמנים בינלאומיים מהשורה הראשונה דוגמת דיוויד בואי בשירים כמו: Life On Mars, Changes וקט סטיבנס בשירים כמו: Morning has broken ועוד.

בנימה אישית אני יכול רק להוסיף ולצרף תפילה קטנה שריק יגיע עם בנו השני, אדם וויקמן, עילוי מוזיקלי והקלידן של אוזי אוסבורן ובלק סאבאת', מי שפעל לצידם של אני לנקוס, טראביס, קומפני אוף סנייקס, ויקטוריה בקהאם ואטומיק קיטן…אמן!!!

המופע יתקיים בתאריך 20.1.2014 במועדון רדינג 3 בנמל תל אביב, פתיחת דלתות בשעה 20:00. מחיר כרטיס- 279 ₪.

רכישת כרטיסים: www.eventim.co.il

ערכת לימוד למתחילים – מופע חי עם היצירה "ששת הנשים של הנרי השמיני" משנת 2012 בארגנטינה

ועוד תפנוקי אוזניים

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

2 תגובות

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא