כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

פס קול שבועי
כולל וידאו

נינט – קמתי לרקוד

נינט טייב משיקה הבוקר אלבום חדש בשפה העברית - "קמתי לרקוד", האזנה, יש גם הופעות

אלבום חדש בעברית לזמרת והיוצרת נינט טייב – באלבום החדש משתפת נינט פעולה עם שורה מרתקת ומגוונת של מוזיקאים ויוצרים בהפקתו המוזיקלי של יוסי מזרחי למעט השיר "קמתי לרקוד" והשיר – "רק שלא תיפול הרוח" שהופקו בידי דודו טסה, השיר "גיבור" הופק בידי טסה וניר מימון, "הורגת" הופק במשותף בידי נינט, אמדורסקי, רועי אביטל ויוני שרוני, "משהו טוב" הופק בידי  ניר דגן, יקיר בן טוב, איתי זבולון, נינט טייב. המביאים בסופו של דבר את המארג המוזיקלי לכדי יצירה שכדאי מאוד להאזין לה במלואה.

בין האמנים המשתפים פעולה עם נינט מצויים – שלום חנוך, דודו טסה, טונה, אסף אמדורסקי, גלעד כהנא, גארדן סיטי מובמנט, ניר דנן, יונתן גלילה, יקיר בן טוב.

כך נינט הבוקר עם יציאת האלבום – "הרבה פעמים יצירה מתחברת מ/למקום של כאב. אותו חור שחור שממנו אפשר לשאוב את האינסוף כי הרי כדי לרפא צריך קודם להתבונן ואז לגעת, כואב ככל שיהיה. באלבום הזה אני החלטתי לקום לרקוד. החלטתי להרגיש טוב גם כשכיף. צללתי עמוק פנימה לתחושה המאפשרת לי לשמוח מבלי להרגיש אשמה. רציתי שזה יהיה אלבום שאפשר לשים ברכב בדרך לים או בדרך למסיבה ולאפשר לכל השומע אותו פשוט לשמוח ולצעוק ולהוציא ולצחוק. יש בו גם צלילות כמובן, כי הרי איך נדע מהו גובה אם לא נבין מהו עומק. אפשר לומר שזה האלבום הכי שמח שלי. כיף כשכיף"

 

את נינט תוכלו לפגוש בתאריך 3 באוגוסט (ט"ו באב) במועדון בארבי (כרטיסים), ובתאריך 4 באוקטובר בפסטיבל התמר ושבוע לאחר מכן בפסטיבל אינדינגב…

במהלך העבודה על שירי האלבום השיקה מעת לעת נינט וידאו קליפים לשירים, קבלו הצצה חוזרת לכמה מהם

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא