כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

הראל מויאל – צ'רלי

הראל מויאל יוצא לדרך חדשה ומשיק שיר חדש – "צ'רלי", צפו

מה שבר צברי עשה עם "ג'וני" כך הראל מויאל יוצא השבוע עם "צ'ארלי". 16 שנים מאז שהזמר והיוצר הראל מויאל זכה במקום הראשון בתוכנית הריאליטי הטלוויזיונית "כוכב נולד", נסק אל הרקיע ובהמשך די דעך ונעלם מהרדאר. כעת הוא חוזר ובגדול עם שיר חדש שנכתב, הולחן ומבוצע על ידו – "צ'ארלי", המזכיר במעט את שירו של הזמר והיוצר בר צברי "ג'וני", הן בנרטיב,  הן בויז'ואל העוטף אותו באמצעות קליפ מצויר ובמיוחד בזכות הביט הימתיכוני הכל כך מוכר ומקפיץ שתופס כל מאזין.נה להניע את הגוף או הידיים!! ובמיוחד באהבה שהקהל רוחש.

כאמור מויאל יוצא כעת שוב לדרך המלך ולוקח את עצמו למקום אחר לחלוטין, עם סגנון מוזיקלי הנותן כבוד למוזיקה המזרחית של שנות השבעים עם הצליל היווני א לה "יהודה קיסר". הסנונית  ראשונה בדרך הנה השיר החדש – "צ'רלי" המביא את סיפורו של הצעיר הנושק לשנתו הארבעים ועודו רווק עליז הגר במרכז תל אביב בדירה שכורה, הממשיך לחיות כסטלן ונגן בעוד הוריו, המשפחה מהפריפריה המזרחית בביתם העשיר בכל הסממנים המוכרים של משפחה מרוקאית מסורתית מחכים לו לארוחת ליל שבת והוא לא מגיע לשולחן הערוך עד שבסוף יש טוויסט עליז בעלילה, צפו ותדעו…

כאשר ישב לכתוב את מילות השיר החדש, נזכר מויאל בחברתו המנוחה, הזמרת והיוצרת המיתולוגית אהובה עוזרי וכמחווה לזכרה שיבץ בשיר משפט הנוגע לא נוגע בהמנונה האהוב כשהוא שר את המילים הבאות – "עיניו מבריקות מאושר ,פניו קורנות מאור
ידיו זזות לפי הקצב, הלב מתחיל לרקוד" על משקל מילותיה – "עיני זלגו דמעות של אושר, חיי היו ימים של בוסר…"

כך הראל מויאל על השיר החדש והדמות המככבת בו –"חברים אני מתרגש להציג בפניכם את – צ'רלי – הסינגל החדש שלי! צ'רלי הוא בחור שחי לצד החיים ולא את החיים עצמם. יצרתי דמות שראיתי בחברים, בסביבה וגם בעצמי. בחור שגדל בדימונה עם חלום גדול להצליח בעיר הגדולה, שהתעורר יום אחד וגילה שהוא בן 40, בלי משפחה ילדים וקריירה. 'צ'רלי' הוא מסוג השירים שגורמים לך לחייך ולהתאהב בשחקן הראשי. מרגע הכתיבה שלו עם הגיטרה בחדר, דרך ההקלטות באולפן ועד לסיום הקליפ המיוחד שלו ,כל תהליך העבודה עליו היה עבורי אושר גדול! צ'רלי הוא ללא ספק מסוג השירים שהכי כיף יהיה לי לשיר בהופעות!! שתהיה לכם צפייה והאזנה נעימה , ספרו לי בתגובות מה דעתכם ואם בא לכם לשתף זה יהיה מהמם , בהצלחה לנו." 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא