הזמר עידן עמדי נלחם עבור זכויות עובדי תעשיית המופעים

במהלך ישיבת ועדת העבודה והרווחה בכנסת בנושא הגדרת עובדי תעשיית המופעים בביטוח הלאומי הצטרף הזמר והיוצר עידן עמדי על מנת להוות את הקול מול חברי הכנסת ונציגי האוצר כדי להכליל את העובדים בתחום הפקות אודיו ויזואליות כזכאים לדמי אבטלה. כל הפרטים.

במהלך דיון שהתקיים היום במסגרת ועדת העבודה והרווחה בעקבות הצעה לתקן את צו הביטוח הלאומי בנושא הכללת עובדים בתחום הפקות אודיו ויזואליות, נטלו בין היתר חלק בדיון הזמר והיוצר עידן עמדי, טכנאי הסאונד הבכיר ליאור טבת ונציגים נוספים משלל תחומי המופעים והתרבות – טלויזיה, שחקנים ועוד.

במהלך הדיון הצהיר עידן עמדי כי נגמרו הימים שאמנים ואנשי התעשייה יקבלו פירורים.

כך עמדי במהלך הישיבה – "…נגמרו הימים שניקח רק מה שמסכימים לתת. העצמאים זכאים לאבטלה כמו כולם, דורשים לקבל רטרו ממרץ כשהממשלה הפסיקה לנו את העבודה, לא נסכים יותר לקבל פירורים".

הוסיף טכנאי הסאונד, ליאור טבת –  "…אנחנו אזרחים טובים ושילמנו כל החיים. כשנדלק האור עידן הוא הכוכב ואני מאחורי הקלעים, אחר כך באוטו אנחנו אותו דבר. משרד האוצר – אתם לא עושים לנו טובה, תפקידכם לתת לנו את מה שמגיע לנו, כי מגיע לנו. אנחנו 6 חודשים לא עובדים כי אתם החלטתם שאנחנו לא נעבוד, לא כי אנחנו לא רוצים…"

.

Exit mobile version