כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות הסצנה

חגיגת הפסטיבלים באמפי לייב פארק ראשל"צ

שורה שלמה של פסטיבלים ומופעים מהלוהטים שהופקו מתוכננים לתפוס מקום באמפי במערב ראשל"צ. כל הפרטים.

הקהל באמפי ראשון. צילום: יובל אראל
הקהל באמפי ראשון. צילום: יובל אראל

פסטיבל TOMORROWLAND

לאחר ההצלחה המפוארת של טומורולנד יונייט ישראל  שהתקיים לראשונה בישראל בשנה שעברה, החליטו מארגני האירוע הבינלאומי לשלב גם השנה את ישראל בפסטיבל המוזיקה המוביל והגדול בעולם ולקיים בה את הטומורולנד יונייט  לצד 7 מדינות נוספות  : לבנון, דובאי, מלטה, ספרד, טאיוואן, דרום קוריאה וגרמניה.

ובכך לאחד בזמן אמת 8 מדינות בכל רחבי העולם לחוויה מוזיקלית משותפת ומרהיבה, חוויית ה-  UNITE – The Mirror to Tomorrowland  ולאפשר לכל אוהבי המוזיקה האלקטרונית לחוות ב- LIVE   ו- On Line  את חוויית ה- Tomorrowland.

הפסטיבל המופק בישראל על ידי  איתן סלימי מחברת "ס.א.ס הפקות" יתקיים בלייב פארק ראשון לציון בתאריך 29 ביולי.

במיוחד לרגל הפסטיבל , היישר מהבמה המרכזית של ה-   Tomorrowland, יגיע  ללייב פארק בראשון לציון, המפיק והדיג'יי הנחשב  סטיב אנג'לו, ארבע שנים לאחר ביקורו הקודם בישראל במסגרת פסטיבל מצדה לצד דיוויד גואטה, שכלל סט אגדי שנחשב עד היום לאחד הטובים שנשמעו בארץ בלייב בז'אנר האלקטרוני.

בנוסף אליו יועברו בשידור לווייני חי מהבמה בבלגיה, סטים של מיטב הדיג'יים המובילים בעולם (ארמין ואן ביורן, דימיטרי וגאס ולייק מיק וקשמיר) , כאשר כל אמצעי הפירוטכניקה שישולבו בהופעותיהם  יופעלו על ידי במאי המופע הבינלאומי , בסנכרון מדויק בכל הארצות בהן מתקיים הפסטיבל. מטחי אש, זיקוקי דינור, תותחי קונפטי , אפקטים של תאורה מיוחדת ועוד יופעלו בסנכרון מדויק לבמה המרכזית כך שהחוויה המתקבלת תהיה חוויה עולמית גלובלית משותפת למאות אלפי המשתתפים בכל רחבי העולם.  עוד יקחו חלק בבמת הלייב פארק   הצמד Teamworx,  הצמד Tripl,  דיג'יי Mr black ,  ,  דיג'יי Alien Project שיעלה על הבמה בבלגיה בשעה 17.00 ובסיום הסט בבלגיה יטוס לישראל לסגור כאן את האירוע בלייב פארק.  בשידור חי מהמסכים בטומורולנד בלגיה יועברו הסטים של Armin Van Buuren  Dimitry Vegas &  Like Mike  |    |   Kshmr

מחירי הכרטיסים: כרטיס לדשא: 190 ₪, כרטיס גולדן: 240 ₪

לרכישת כרטיסים: www.tmisrael.co.il  *9964

 

פסטיבל  Life In Color

לאור ההצלחה של השנים האחרונות מסיבת הצבע הגדולה בעולם חוזרת לישראל בפעם השלישית בסימן חגיגות העשור. גדולה יותר, מסעירה יותר, וכמובן, צבעונית יותר. במרכז – צמד האחיות האוסטרליות הלוהטות NERVO.

פסטיבל  Life In Color הוא מסיבת הצבע הגדולה בעולם, חוויה שאין דומה לה, ואחד מסיבובי ההופעות המסקרנים בעולם עם למעלה מ 100 הפקות בערים ומדינות שונות. הפסטיבל שהגיע לישראל ב- 2015, הושק בחדרה בהצלחה חסרת תקדים ומשך כ-15,000 איש מכל רחבי ישראל. ההיענות המדהימה של הקהל לטירוף הובילה לפסטיבל השני שהתקיים בחיפה. לאחר ההצלחה המרשימה של הפסטיבל השני, חזרתו של הפסטיבל לסיבוב שלישי, גדול ומרשים הרבה יותר, הייתה בלתי נמנעת.

במהלך כל שעות הפסטיבל נורים אל הקהל מתוך תותחי צבע ייעודיים שמובאים במיוחד מחו"ל מטחי צבע מדהימים, לצד פעלולנים מקצועניים שמצוידים בתותחים מיוחדים שממטירים גשם של צבעים על הקהל במהלך שעות הפסטיבל. האושר הוא צבעוני. הצבע שפותח במיוחד עבור LIC הוא אקולוגי וידידותי לסביבה, ומתנדף במגע עם מים.

את הפסטיבל נוהגים לפקוד גדולי הדיג'ייאים בעולם, שמורגלים בהרקדת אלפי אנשים כדוגמת דיוויד גואטה ,אפרוג׳ק ,סטיב איוקי ,קלווין האריס, דיפלו, Nervo, בורגור ומרטין גאריקס הם רק חלק קטן מהאמנים שהופיעו בפסטיבל לאורך השנים.

הפסטיבל יתקיים בתאריך 7 לספטמבר באמפי לייב פארק בראשל"צ

מחיר כרטיס במכירה מוקדמת 189 ₪ כרטיס רגיל (בVIP אין מוקדמת 269 ₪ )

חיילים מצייצים – 169 ₪ כרטיס רגיל

ISTUDENT – 169 ₪ כרטיס רגיל

www.lifeincolor.co.il

 

REDSTOCK FESTIVAL

הלהקה הכי מופרעת בארץ יוצאת לדרך ומגשימה פנטזיה פרועה שתנחית על במת הלייב פארק בראשון לציון את צמרת שיתופי הפעולה למיטב הלהיטים המבריקים שנעשו עם הלהקה לאורך העשור האחרון.

אורחים מיוחדים: אהוד בנאי/ ברי סחרוף/ הדג נחש/  ג'יין בורדו/ אמיר דדון
9 בספטמבר , זאפה אמפי לייב ראשון לציון, כרטיסים כאן  איוונט כאן.

אחרי שהתעורר מטריפ חזק במיוחד בפסטיבל וודסטוק האגדי (69 ולא 99) קיבל רד החלטה שתשנה את חייו – להביא את אווירת המוזיקה האהבה החופשית והמתירנות שנחשף אליה לארץ הקודש. ככה נולד הרדסטוק הראשון בשנות ה-70 עד שגולדה מאיר סירבה להופעת העירום ההמונית המתוכננת לקידום האירוע בכיכר אתרים, ורד נאלץ להמשיך להופיע על במות ברחבי העולם.

היכונו לתחילתה של מסורת צבעונית ומשוגעת שנוצרה במח ששהה ספוג הרבה זמן בפטריות הזיה. בספטמבר הקרוב הלייב פארק יהפוך לערב אחד ל REDSTOCK הכי גדול שידעה ישראל, עם ליין אפ מהחלומות וסיפורים שישמחו להסתיר מהתקשורת. יעלו באוב על הבמה אנרגיות של סנטנה, הנדריקס וניחוחות של עשבים שמהר מאוד יגרמו לכם להרגיש שאתם במציאות מקבילה וחלק מהערב הכי חסר גבולות שתוכלו לדמיין עם שיתופי הפעולה הבלתי נשכחים של רד בנד והאורחים המשובחים.

 

חגיגה לטינית עם הכוכב הלטיני מאלומה

הזמר והיוצר הקולומביאני חואן לואיס לונדוניו אריאס, הפועל תחת השם מאלומה, יופיע בישראל ב-12 באוקטובר בלייב פארק ראשון לציון.

מאלומה בן ה-23 החל את הקריירה המוזיקלית שלו בשנת 2010. לאחר ששירו "Farandulera" הפך ללהיט מקומי הוא הוחתם בסוני מיוזיק בקולומביה והוציא דרכה את אלבום הבכורה שלו, "מאגיה" שמו. הקליפ לשיר מהאלבום, "Obsesion" שמו, זכה עד כה ל-176 מיליון צפיות ביוטיוב. עוד יצאו מהאלבום הסינגלים ""Miss Independent ו- "Pasarla Bien", שזכו להצלחה במצעד המכירות הקולומביאני.מאלומה פרץ לתודעה רחבה בעולם לאחר הוצאת הסינגל הראשון מאלבומו השני, "La Temperatura", בו שיתף פעולה עם הזמרת אלי פלסיוס. אלבומו השני, "Pretty Boy, Dirty Boy" שמו, יצא בשנת 2015, וקליפים של שיריו "Borro cassett", "El Perdedor" ו-"Sin Contrato זכו למאות מיליוני צפיות ביוטיוב ונכנסו לרשימת הטופ 10 של השירים הלטיניים במצעד "בילבורד". בשנת 2016 שיתף פעולה עם הזמרים ריקי מרטין (בשיר "Vente Pa' Ca"), טליה ("Desde Esa Noche") ושאקירה (בשיר "Chantaje"). בנוסף, שימש כשופט בגרסה לילדים של "דה וויס" בקולומביה.

את הופעתו בישראל יפיקו איתן ואלון ראובן מחברת ארקנסטון פרודקשנס. מחירי כרטיסים: 279-699 שקל.

 

https://www.instagram.com/p/BWMdyc5hoxh/?tagged=malumainisrael

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא