עטרה אוריה – ילד מטריה

עטרה אוריה משיקה את שיר הבכורה שלה - "ילד מטריה", האזינו

עטרה אוריה היא רק בת 25 אבל כבר נחשבת לכוכבת טיקטוק וותיקה עוד מהימים שהייתה נערת עשרה צעירה מאוד. סיפור חייה יכול להוות מקור מצויין לספר או סרט דרמה על נערה צעירה שחייה הובילו אותה מבית אומנה אחד למשנהו עד שמצאה את עצמה ברחוב. אחד מהמפלטים שלה מהמציאות הלא קלה לנערה הייתה המוזיקה, הנגינה והיצירה.

את חשיפתה לציבור הרחב היא קיבלה לראשונה כאשר נטלה חלק בתוכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון", במקביל לכך היא מנהלת עמוד טיקטוק בו היא משתפת את עוקביה בטקסטים ויצירות ביניהם "ילד מטריה" – שפרסמה במלואו לפני כשנתיים – היא והגיטרה. הביצוע צבר קרוב ל- 1,000,000 צפיות והצליח לגעת ולהשאיר חותם בנוער שצופה בתכנים בטיקטוק. ועכשיו עטרה החליטה להוציא אותו לאוויר העולם.

@atara.oryha

#fyp #פוריוישראל #פוריו #שירמקורי #ביתספרלמוסיקה #מוזיקה #שיר #שירים #פוריוישראלי #פוריו? #הבניםוהבנות2020

♬ צליל מקורי – atara.oryha

תקשיבו למילים, תפתחו את הראש למשהו אחר, נוגע וחשוף. במילותיה מראה לנו עטרה דרך אחרת, ייחודית ופשוטה ללא מניירות, דרך שמראה לנו שלפעמים טקסט יכול לגעת במקומות הכי עמוקים ובצורה ישירה.

כך עטרה על השיר עם יציאתו בלוויית וידאו קליפ – "השיר ילד מטריה הוא שיר על חרם, על נידוי חברתי ובריונות. אבל בעצם… ילד מטריה הוא בעיקר שיר על חברות. חברות כזאת בתוך מקום כל כך חשוך היא קרן האור באפלה היא ההצלה, היא שברון הלב. העבודה עם בן שופן באולפן הייתה מרגשת ועוצמתית, בן ניגש לשיר עם כפפות של משי , וטווה סביבו בעדינות ובחכמה רבה את ההפקה המדוייקת לשיר. את השיר הזה אני מקדישה לכל מי שהרגיש שלא רואים אותו, שלא רוצים אותו לכל מי שהרגיש, ילד מטריה. באהבה, עטרה אוריה."

Exit mobile version