ראיון עם גלניס גרייס לקראת מופע המחווה לוויטני יוסטון

לקראת מופע המחווה לזמרת המנוחה וויטני יוסטון בתל אביב קיימנו ראיון עם הזמרת גלניס גרייס שתיכנס לדמותה וקולה של וויטני.

בתאריך 17 במאי תעלה מעל הבמה בהיכל התרבות בתל אביב הזמרת ילידת אמסטרדם – גלניס גרייס, ותגיש לקהל מופע מחווה עם להיטיה האלמותיים של הזמרת המנוחה וויטני יוסטון. לקראת הגעתה ארצה פנינו אל גלניס עם מספר שאלות, הנה הראיון המלא.

גלניס גרייס היקרה, ספרי לנו על הקשר שלך כזמרת מבצעת לשירים של וויטני יוסטון.

החיבור שלי לשירים של וויטני יוסטון כמו לכל אחד אחר שאהב ועדיין אוהב את שיריה של וויטני. היא הייתה עבורי הזמרת השחורה הראשונה שזכתה להכרה בזכות הכישרון המדהים שלה. העובדה שהיא הייתה שחורה ויכולה לשיר ככה? זה היה עבורי פתיחת עיניים שכילדה צעירה והעובדה שאני מגיעה מתרבויות שונות, גרם לי להאמין שאוכל להגיע לכוכבים אם ארצה בכך. ובשיריה היו כל הרגשות שרציתי לחוש. זה מה שגרם לי להתחבר לשירים שלה ואל דמותה.

איך הייתה ההרגשה לבצע את השיר Run to You בתכנית אמריקה גוט טאלנט כאשר סיימון קאוול ועמיתיו פרצו במחיאות כפיים סוערות?

הרגע שבו ביצעתי את השיר Run to you מול השופטים האלו היה קצת מורט עצבים זה המעט שאני יכולה לומר. הנוכחות של סיימון שאני מעריצה גדולה שלו. אז בשבילי להופיע מולו היה באותו רגע כל מה שרציתי. תוך ידיעה שהוא יכול להיות מאוד קפדן בכל הנוגע לכישרון ושירה. אבל עשיתי עבודה טובה וקיבלתי מחיאות כפיים סוערות אז הם אהבו את זה! וכך גם סיימון💜

 

מהן החוויות המרגשות ביותר שלך על הבמה בביצוע השירים של וויטני ואיך את מעוניינת להיתפס על ידי המאזינים?

אני מאמינה שהרצון שלי הוא  שהקהל ינסה לראות את גלניס מבצעת את השירים של וויטני יוסטון. אני לא היא ולעולם לא אהיה כי היא הייתה אמנית בדרכה שלה. וגם אני. מעולם לא ניסיתי להיות וויטני. זה פשוט קורה שיש לנו את אותו טווח בקולות שלנו, אבל אנחנו אומניות שונות. אף אחד לא יכול לנצח את קולה של וויטני. אני פשוט מתקרבת לקול שלה ושוב, אני כל כך מתרגשת שאנשים רוצים שאשיר את השירים שלה כדי שכולנו נוכל לזכור את המוזיקה שלה ואותה בעצמה כאמן.

על ביצוע השירים כמו I always love you או Run to you אני תמיד מקבלת את התגובות הטובות ביותר. במיוחד בשיר I always love you . כי אני חושבת שכשהיא שרה את השיר הזה היא התעלתה מעל הכישרון שלה וכולם ידעו והרגישו את זה באותה תקופה.

 

האם יצא לך לפגוש את קרובי משפחתה של וויטני ואם כן, ומה נאמר באותן פגישות, איך הם קיבלו את המחווה שלך לזכרה של וויטני?

מעולם לא דיברתי עם קרובי משפחתה, אבל דיברתי עם הרבה אנשים שהיו ממש קרובים אליה או עבדו איתה כאמנית. הם תמיד אמרו לי שהם מרגישים שאני מקרינה את דמותה של וויטני בצעירותה . זה התבטא באופן שבו זזתי, דיברתי וכן הלאה. וכשהייתי שרה מולם הם התרגשו ובכו כי הזכרתי להם אותה. אז אני חושבת שהרבה מהזיכרונות איתה חזרו אליהם.

למה את מצפה מהקהל בישראל?

אני באמת לא יודעת למה לצפות מהקהל הישראלי. אני רק מקווה שאוכל להחזיר אותם לתקופה שבה וויטני עדיין הייתה בינינו ונתנה לנו הכל עם הקול והווייתה. ואני רק מכבדת את מורשתה. ומאחלת שהקהל בישראל ירצה שאחזור שוב גם בשנה הבאה. אני מבטיחה שלא אאכזב אותם בעניין הזה.

נתראה בהופעה

 

על הבאת המופע לתל אביב אחראי אלון יוריק הפקות | מחירי כרטיסים נעים החל מ 249 ש"ח עד 489 ש"ח  (בהתאם למקום הישיבה) | רכישת כרטיסים: במשרד כרטיסים "איוונטים"   eventim.co.il טל':  9066 *

 

Exit mobile version