כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

מוקי וברי סחרוף – מן עצבות שכזו

שיתוף פעולה בין דני ניב או מוקי בפי כולם לבין ברי סחרוף, שני יוצרים ומוזיקאים אהובים, הוליד שיר חדש הלוקח את תמלילו של מוקי בלחן שיצרו השניים יחד עם ג'וני גולדשטיין שאף הפיק מוזיקלית. "מן עצבות שכזו" הוא שיר המבקש להוביל תקווה גם בזמנים קשים של חוסר וודאות אישית וכללית, תלוי איך אתם מסתכלים על הנרטיב.

כך מוקי עצמו על השיר החדש – "ברי סחרוף הוא כל מה שאני שאני אוהב במוסיקה ובישראליות. ישר, חכם, כובש, מוזיקאי אדיר ואיש נבון ומקסים. יצא לנו לעבוד לא מעט ביחד בעבר, אבל מבחינתי – השיר הזה הוא פסגת העשייה המשותפת שלנו. כל פעם שאני שומע אותו אני מתרגש. כל פעם שאני שר אותו יש לי צמרמורת. ברי הוא קצת אח גדול בשבילי, קצת אליל מוזיקלי וקצת מקור השראה ומודל. אני גאה כל כך בשיר הזה, שבו שילבנו כוחות, מילים שלי ולחן אדיר שלו יחד עם הפקה נהדרת של יונתן גולדשטיין. גם בתוך העצבות – יש סיכוי. יש תקווה. יש אהבה. אלה החיים. ואני אוהב אותם. ואת ברי"❤

על הקליפ – צילום, בימוי ועריכה: מורן קריב. 

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

תגובה אחת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא