כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

עדיאל טיירי וסנופ דוג – International Love

הישג מוזיקלי אמנותי חסר תקדים רשם השבוע הזמר עדיאל טיירי, מי שכילד צעיר ידע שהמוזיקה היא ייעודו בחיים וסומן כילד פלא. השתתף ואף זכה בשלל תחרויות זמר והופיע בשלל אירועים. בגיל 18 התגייס ושובץ כסולן בלהקה צבאית. בשנת 2013 שחרר את השיר ״פתאום את חוזרת״ שכיכב במצעדים הישראלים בתחנות הרדיו והוא סומן ככוכב והחל לרקום שיתופי פעולה מעניינים ביניהם בשיר "בואי נרקוד" יחד עם זהבה בן ובלהיט היוטיוב הויראלי "חביבי איי לאב יו” בו שיתף פעולה עם אביבית בר זוהר, רק לאחרונה הוא שיתף פעולה עם המוזיקאי הוד מושונוב המוכר בטייטל BEMET הנחשב לכוכב הכי חם בתת היבשת ההודית.

לפני כשנתיים הוחתם עדיאל בידי איש העסקים צחי מרקור המנהל בין היתר את חברת ״מרקור הפקות״ שמובילה אותו לא רק ללהיטים חדשים מקומיים אלא גם לכדי שיתופי פעולה בינלאומיים אשר השבוע כאמור נרשם שיא מקצועי כאשר נודע כי עדיאל זומן על ידי הראפר האפרו אמריקאי סנופ דוג ליצור יחד עימו שיר משותף בעברית ובאנגלית ואף להפיק יחדיו וידאו קליפ מושקע ביותר לשיר – International Love.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

זו הפעם הראשונה שאמן ישראלי משתף פעולה עם אמן בינלאומי כמארח ובשפה העברית, (ראו מקרה רותם כהן שזכה בשחזור סצנות הקליפ לשיר Subeme La Radio עם אנריקה איגלסיאס כדי להפיק כאורח את גרסתו העברית) את הקליפ הם צילמו יחד בלוס אנג'לס, בחוף הים, במועדון ריקודים ובאחוזה המפוארת של סנופ הממוקמת במאליבו. עדיאל התעקש להראות בקליפ בינלאומי את ישראל והוא נפתח בשוט מרצועת החוף של תל אביב. גימיק נוסף שצורף לקליפ – הופעת אורח של מכונית הדלוריאן, מכונת הזמן המקורית שכיכבה בסדרת הסרטים הקולנועית בחזרה לעתיד.

במקביל להגעת המידע הזה לשולחננו נודע כי לפני ימים ספורים ובאופן מפתיע הוזמן עדיאל (המבקש כעת לאחוז בטייטל הבימתי ADL) לפתוח את המופע של הכוכב הלטיני הבינלאומי Maluma באצטדיון המכיל עשרות אלפי צופים בפראג, צ'כיה. אפשר לומר בבטחון מלא כי זה היה רגע מרגש ביותר כאשר הצעיר ממושב אחיעזר נכנס לארנה הענקית והוא שר את תפילת שמע ישראל המרחפת מעל האצטדיון הענקי באוזני רבבות הגויים… (אהבתם את התיאור הזה…).

אתמול התקיים מפגש עם עדיאל ואף התקיימה הקרנה סגורה ומצומצמת לקליפ החדש המשותף עם סנופ דוג, בסיומה התקיים ראיון במהלכו סיפר עדיאל על החיבורים הבינלאומיים שהשתתף בהם ועל המחשבות להצלחה העתידית. אנחנו מחכים למופע הקרוב שלו במרכז הארץ ומן הסתם מגלגלים את האופציה שאדון סנופי סנופ דוג יגיע לישראל למופע משותף, יו!!
קחו את פסק זמן וצפו בראיון שערך הבלוג לעדיאל, תודה רבה.

ובואו לקנח בעוד קטע מהבקסטייג' של צילומי הקליפ החדש…

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא