כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

קליפים חדשים

רביב כנר – מים עמוקים

רביב כנר משיק שיר חדש בביצועו - "מים עמוקים", האזינו

הזמר רביב כנר  משיק הבוקר שיר חדש – "מים עמוקים" אשר נכתב בידי צליל קליפי שהלחינה אותו יחד עם ערן קאשי בהפקתו המוזיקלית של תומר בירן. השיר החדש הנו הסנונית הראשונה מתוך שורה של שבעה שירים המיועדים להיכלל באלבום הבכורה שלו. בשיר החדש מבקש רביב לגעת ברגעים הפחות מלבבים בקריירה המצוייה אי שם בפסגות ההצלחה, להזכיר שלא הכל נוצץ ומוזהב והמציאות לא תמיד קלה.

כך רביב על השיר החדש – "אחרי השנה המדהימה שעברנו יחד עם כל האהבה שנתתם לי ולמוזיקה שלי הרגשתי שהגיע הזמן לאסוף את השירים המדויקים שחסרים בשביל להשלים את אלבום הבכורה שלי ולפגוש אתכם בשנה הקרובה כמה שיותר על הבמות. ״מים עמוקים״ מדבר על הרגע שבו אתה צולל למחשבות שלך ומרשה לעצמך לשקוע הכי עמוק, אבל עוצר בזמן בשביל לא לטבוע. כשאדם שוקע, זמן זה משהו שקשה למדוד או להשוות ושלוש דקות יכולות להרגיש כמו נצח ושנה ולפעמים עוברת ברגע. בסוף היום כולנו רק רוצים למצוא את השקט שלנו ולהרגיש שלמים."

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

גם זה מעניין
Close
Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא