כל הדיווחים בצל המלחמה מרוכזים במדור החדשות

חדשות בינלאומיותחדשות הסצנהחדשות מקומיות

קו רקיע יוצא לדרך ויארח את אבישי כהן

עונת 2024 במתחם קו רקיע בפארק אריאל שרון יוצאת לדרך, המופע המרכזי יארח את אבישי כהן ושורת נגנים מעבר לים, כל הפרטים

קבוצת בלוסטון (לייב ניישן ישראל), (טיקטמאסטר), (פאנג'ויה) מכריזה על פתיחת עונת המופעים תחת כיפת השמיים מול קו האופק של העיר תל אביב במתחם "קו רקיע" בפארק אריאל שרון.

והשנה חוזרת עונת המופעים בקונספט של הופעות חיות באוויר הפתוח, מול נוף עוצר נשימה של קו הרקיע של גוש דן, וקולינריה משובחת. קו רקיע מביא עימו בשורה מרעננת –  מתחם מופעים חווייתי במרכז הארץ, כשלצד המוזיקה הטובה, הבריזה וצבעי השקיעה המשגעים, נהנים גם מחוויה קולינרית קלילה ועדכנית.

בשורה של 14 מופעים אשר יתפסו החל מחודש אפריל ועד יוני 2024 יופיעו מיטב הזמרים.ות והמוזקאים.ות הישראלים. גולת הכותרת של העונה יהווה המופע של נגן הבס הבינלאומי אבישי כהן שיגיע בעקבות אלבומו האחרון – Iroko.

מי יופיע בקו רקיע השנה?

קרן פלס, מתי כספי, התקווה 6, אביתר בנאי ולהקתו, אהוד בנאי, היהודים, מוניקה סקס, ברי סחרוף, מארק אליהו, שלום חנוך, שלומי שבן, דודו טסה, איפה הילד. חלקם של המופעים יהיו מופעי שקיעה שתהווה חלק מהתפאורה המדליקה של המופע.

ואבישי כהן?

במהלך 25 שנות קריירה, נגן הבס והקונטרבס אבישי כהן טיפס לפסגת עולם המוסיקה. המלחין / בסיסט / הזמר והיוצר אמון על שורת עבודות מוזיקליות מרשימה, הוציא לאוויר העולם שורה של אלבומי מופת והפך לאחד המוסיקאים הפופולריים והמוערכים בארץ ובעולם, לא מעט בזכות הסגנון והסאונד הייחודיים לו.

אבישי כהן והנגנים צילום Blondin
אבישי כהן והנגנים צילום Blondin

כהן חוזר בימים אלו לביקור בישראל ומציג את הפרויקט החדש והמלהיב שלו – Banda Iroko  – פרי שיתוף פעולה מוסיקלי עם המוסיקאי אברהם רודריגז ג'וניור ומלווה בחבורה מרהיבה של מוסיקאים מהשורה הראשונה מקובה, ארה"ב וארגנטינה. התוצאה המתקבלת היא מופע סוחף וקצבי שהוא חובה לחובבי מוסיקה באשר הם, הנושק לג'אז וחורג מגבולותיו בשלל דרכים באותה נשימה.

Banda Iroko הוא פרויקט all star שהוא למעשה הגשמת חלום וסגירת מעגל עבור כהן, שספג את השפעות המוסיקה הלטינית מאז נחת לראשונה בסצנה הניו יורקית בתחילת שנות ה-90. Iroko הוא למעשה סוג עץ שלפי התרבויות האפרו-לטיניות הוא בעל כוחות מיסטיים מיוחדים. הפרויקט המוסיקלי Banda Iroko טומן בחובו את האנרגיה והחיבור העמוק בין המוסיקאים. האלבום Avishai Cohen Banda Iroko שיצא במהלך השנה האחרונה זכה לשבחים ולהצלחה מסחרית עצומה ולווה בסיבוב הופעות עולמי. כעת הם מגיעים לראשונה גם לישראל ומביאים אל הבמה, תחת קו הרקיע ואל מול הנוף הייחודי של המקום, את הצלילים והמקצבים ובעיקר את הקסם והאנרגיה הבימתית.

 

 

המופע של אבישי כהן עם אברהם רודריגז ג'וניור יתקיים בקו רקיע בתאריך 9 במאי.

לרכישת כרטיסים ולפרטים נוספים לכל מופעי העונה בכלל כנסו לדף של קו רקיע באתר טיקטמאטסר – https://kavrakia.com/

 

יובל אראל

הייתי שם – כשכיכר מסריק הייתה מרכז חנויות התקליטים בתל אביב, אז כשנדלק הניצוץ שהפעיל את פורטיס לראשונה, שנות השבעים, מועדון הרוק הישראלי בבית לסין והשאר היסטוריה, הייתי שם – כשלהקות האריות, העכבישים ושאר פליטי שנות השישים הרקידו את בני הנוער במרכז ביכורי העתים, אז קראו לזה לתקלט, היום קוראים לזה די ג'י… הייתי שם -כשז'אן ז'אק גולדברג המנוח פקח עיניים לרווחה במופע ההשקה של הקליק בתיאטרון המדרגות ברחוב דיזנגוף בשנות השמונים, הייתי שם – בכל מופעי רוק האצטדיונים שגדשו את פארק הירקון.

לקריאה נוספת

מרגישים צורך לומר משהו בעקבות הקריאה? השאירו תגובה

Back to top button

לגלות עוד מהאתר הבלוג של יובל אראל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא